inductor
Auth Gábor
auth.gabor at enaplo.hu
Fri Aug 20 08:31:23 CEST 2004
Halihó!
2004. augusztus 19. 23.21 dátummal Hidvegi Jozsef ezt írta:
> Te irod masodszor, hogy mekkora lehet a klima, ezesetben a motorra hato
> terhelese, amit ha kb 3,5-tel megszorzunk, akkor 14-17,5 kW koruli
> valodi hutoteljesitmenyt jelent. Haat, ekkora hutessel egy auto
> belsejet kanikulaban is jo fagypont ala lehet szoritani, de az is
> lehet, hogy a -15 fok is osszejonne.
Számold rá, hogy verőfényes napsütésben mekkora az a hőmennyiség, amit a
napsugárzástól kap az autó. Szeretsz számolni... :)
Aztán az is számold bele, hogy a beszívott levegő eléggé meleg, mert az
aszfalt felett szívja be... :)
Aztán azt is, hogy a műhelyed áll, mint a hülye, a kocsiban meg
130-150km/h száguldozol, közben csiklandozza a jó kis 40-50 fokos
levegő... :)
Az autóban áteresztő klíma van, ami nem azonos a műhelyedben található
beltérivel, ami az egyszer-kétszer lehűtött levegőt ismét lehűti, hanem
mindig meleg levegőt kell lehűtenie... :)
Na?
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141
More information about the Elektro
mailing list