inductor
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Thu Aug 19 23:49:15 CEST 2004
Szia,
2004. augusztus 19., 23:16:47, írtad:
T> Az auto nagyon mas am, mint egy muhely. Allando legcsere kell, nagyon
T> eroteljes, mert ha belso keringetesre allitod eleg hamar elfoogy az oxigen
T> es megno a paratartalom. Varosban elmegy, mer ugyis ki-be szalsz allandoan.
T> Viszont ott meg sokat parkolcs, leginkabb napon mer hol mashol, szoval az
T> atforrosodott kocsit kell ujra es ujra lehuteni. A sotetebb fenyezesu autok
T> tetejen idonkent tenyleg lehet tukortojast sutni, barmikor ki lehet probalni
T> mostanaban. Ezen kivul egy rohadt uveghaz az egesz, amit folulrol a nap fut,
T> alulrol meg a kipufogo melegit... Energia nelkul ez se megy.
T> 2-3 kW a minimum egy kocsiba, hogy egyaltalan eszrevedd hogy tortent valami.
T> Trebitsch
igen, ezt tapasztalom magam is... írtózatos hõség tud lenni pillanatok
alatt a kocsiban. a belsõ hõmérõ, lehúzott ablakok esetén is igen csak
nyaldossák az 50 fokot. szal innen 30 fokot kell lehûteni, ráadásul
hamahama...
de a páratartalom szerintem nem nõ, hanem csökken. irtózatosan ki bír
száradni a beltér (ha a párásító ki van kapcsolva).
--
Üdvözlettel,
pyxys1
web: www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu
More information about the Elektro
mailing list