inductor

Trebitsch trebi at algoritmic.hu
Thu Aug 19 23:16:47 CEST 2004


Az auto nagyon mas am, mint egy muhely. Allando legcsere kell, nagyon
eroteljes, mert ha belso keringetesre allitod eleg hamar elfoogy az oxigen
es megno a paratartalom. Varosban elmegy, mer ugyis ki-be szalsz allandoan.
Viszont ott meg sokat parkolcs, leginkabb napon mer hol mashol, szoval az
atforrosodott kocsit kell ujra es ujra lehuteni. A sotetebb fenyezesu autok
tetejen idonkent tenyleg lehet tukortojast sutni, barmikor ki lehet probalni
mostanaban. Ezen kivul egy rohadt uveghaz az egesz, amit folulrol a nap fut,
alulrol meg a kipufogo melegit... Energia nelkul ez se megy.
2-3 kW a minimum egy kocsiba, hogy egyaltalan eszrevedd hogy tortent valami.

Trebitsch

----- Original Message -----
From: "Hidvegi Jozsef" <jhidvegi at ax.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, August 19, 2004 11:05 PM
Subject: Re: inductor


> > generátor??? Te Józsi, hisz azt nem a generátor csinálja, hanem egy
> > külön kopresszor van benne, ami vagy a fotengelyre, vagy valamelyik
> > másik, de a fotengely által hajtott ékszíjkörre csatlakozik.
>
> Jojo, ezt nagyon jol tudom, de nekem az a gondolatom, hogy egy
kisteljesitmenyu
> klimat a vill rendszerrol jaratnek.
> A kovetkezo miatt: egy 3,5kW-os klima kepes arra, hogy a  muhelyemet 20-22
fokon
> megfogja, amikor kint 32-35 fok van. (Most tobb klima is van, szoval alig
kell
> menniuk a 20 fokhoz is, de tavaly csak 1 volt, onnan a tapasztalat).
> Na most egy auto azert nem 260 m3-es, ugye, es ha kint 35 fok van, nem
biztos,
> hogy muszaj az autoban 20-22 foknak lennie, eleg, ha csak 25-27, ugyis
csak
> uldogelek. :-)





More information about the Elektro mailing list