kasznitekereddes, utoljara.
HAJDU Csaba
hajdu at sunserv.kfki.hu
Sun Aug 1 20:45:28 CEST 2004
> HC> Nem is a tekeredes a kerdes, az kizarolag a merevsegen mulik...
>
> ne vicceljünk már, ha nem a tekeredés a kérdés, akkor mi a tökrõl szól
> ez az egész??????
Arrol, hogy vizszintes marad-e. Ez az elsodleges kerdes, aztan ha
nem marad az, lehet problemazni azon, hogy mennyire csavarodik, de
ez mar nagyon konstrukciofuggo.
> HC> Latom en is, csak azt vedd mar eszre, hogy lefele barmekkora
> HC> tavolsag lehet, legfeljebb log a kerek a levegoben, felfele
> HC> viszont kenytelen megemelni a kocsit...
>
> te úgy látod, hogy lógnak a kerekek?????
Egy kerekrol van szo, ami legfeljebb log... A kepen nem log, de ha
ott melyebb luk lenne, akkor bizony logna... Vagy szerinted
lemenne fel meter melyre is? :)))
Fogj egy negylabu szeket, a kevesbe terhelt vegen az egyik laba
ala csinalj egy godrot - vizszintes marad. Emeld meg az egyik
labat, rogton ferde lesz...
> HC> En mar szamtalanszor lattam, te nem akarod elhinni... Indultal
> HC> 35-40-rol, aztan lementel 25-re.
>
> igen, ezt már írtam kb 50szer, hogy megtévesztett a szemmértékem.
> ezen lehet lovagolni, de bazeg, ez a lényeg???
Igen, mert meg a 25 is boven sok. Nehany centinel igaz, hogy meg
alig latszik, tobbnel mar nem.
> mindkét képen jól látható, hogy nem egy centi van a két kerék között,
> valamint az is látszik, hogy nem lógnak a kerekek.
Nem lognak, de amikor harom kerek van egy sikban, es egy (raadasul
hatso!) melyebben, akkor az akar loghatna is.
> inkább írd azt, hogy nem akarod érteni, hogy mit mondok, és kész.
Te nem erted, hogy hiaba meselsz a harom kerek egy sikban, egy
melyebben esetrol, amirol beszelunk, az a harom kerek egy sikban,
egy pedig magasabban. Nem mindegy!
More information about the Elektro
mailing list