mazda 626D

Trebitsch trebi at algoritmic.hu
Wed Mar 26 09:23:26 CET 2003


----- Original Message -----
From: "Radó Zoltán" <zrado at leasingtechnology.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, March 26, 2003 9:13 AM
Subject: Re: mazda 626D


> Na, akkor tökön is szúrnám magam... :-))
> Már többen mondták, hogy önmagától lelégtelenedik, de nem tudom, hogy jut
le
> azon a kb 20cm-es függőleges szakaszon a levegő?

Ugy, hogy a vizpumpa kergeti.  :)

> Amire még kiváncsi lennék, hogy hogy is működik ez a kiegyenlítőtartály
> rendszer. Pontosabban a hűtő sapkájába épített nyomásszabályzó. Az odáig
ok,
> hogy ha nő a nyomás, akkor egy idő után a rugót felnyomva nyílik a szelep
és
> a víz a tartály felé megy. De hogy jön onnan vissza?

Hutosapka: 2 szelep van benne. Kifele, a tagulasi tartaly fele 0.9 bar
tulnyomasnal nyit, befele meg azonnal, az egy sima visszacsaposzelep. A
sapka kozepen van, nezd meg alaposan.

> Másik dolog, hogy a tágulási tartály tetejébe van valami nyomásszabályzó
> építve? Bármelyik irányból fújom, nem sikerül átfújnom...

A lyelexerint a tagulasi tartalyod tetejebe egy dugulas van epitve. :)
A hutotol jovo cso leer az aljaig, odavissza azon kozlekedik a viz. Ezen
megy ki a levego is, amikor atjarhato... :)
A masik cso az csak a tul sok vizet engedi ki a szabadba, illetve azon
keresztul "lelegzik" a tartaly, ez a tartaly tetejetol indul.
De ennek is atjarhatonak kell lennie.
Szerintem fogj egy darab jo kemeny drotot, aztan purgald ki a
csoveket/tartalysapkat, mingyar le fog legtelenedni.

Trebitsch



More information about the Elektro mailing list