mazda 626D
Radó Zoltán
zrado at leasingtechnology.com
Wed Mar 26 09:13:03 CET 2003
Na, akkor tökön is szúrnám magam... :-))
Már többen mondták, hogy önmagától lelégtelenedik, de nem tudom, hogy jut le
azon a kb 20cm-es függőleges szakaszon a levegő?
Amire még kiváncsi lennék, hogy hogy is működik ez a kiegyenlítőtartály
rendszer. Pontosabban a hűtő sapkájába épített nyomásszabályzó. Az odáig ok,
hogy ha nő a nyomás, akkor egy idő után a rugót felnyomva nyílik a szelep és
a víz a tartály felé megy. De hogy jön onnan vissza?
Másik dolog, hogy a tágulási tartály tetejébe van valami nyomásszabályzó
építve? Bármelyik irányból fújom, nem sikerül átfújnom...
Zoli
----- Original Message -----
From: "Szurnyák István" <zsiri at freemail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, March 26, 2003 7:11 AM
Subject: Re: mazda 626D
> Ha a tágulási tartájban csobog akkor vagy hengerfej tömítés vagy
> gátszakadás, egyébként nekem magától lelégtelenedik.
>
> ----- Original Message -----
> From: "Radó Zoltán" <zrado at leasingtechnology.com>
> To: <lista at chipcad.hu>; <elektro at tesla.hu>
> Sent: Tuesday, March 25, 2003 7:18 PM
> Subject: mazda 626D
>
>
> Nem tudja valaki, hogy hogy kell egy 89-es évjáratú 626-os Diesel mazdának
a
> fűtés radiátorát légteleníteni? Borzasztóan zavaró amikor csobog...
More information about the Elektro
mailing list