OT kerdes

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Sat Jul 12 10:50:05 CEST 2003


Szia AntForce,

Saturday, July 12, 2003, 8:00:26 AM, you wrote:

A> Utanna jött a felhajtas hogy nekem jo kocsi kell, vettem egy honda integra 
A> type-r-t sajnos majdnem 2 evesen es 2 ev volt a gari..

jó kocsi...

A> 45e kmnel nicsak zörög a váltó,semmi gond van ismeros ausztriabol 
A> "fillerekert " hoz alkatreszt..
A> A koltseg tenyleg nem volt veszes, mert így 400e ftból a váltójavítás 
A> megoldódott.

most cseréltem váltót 410e km után. kettesben kicsit zúgott.
váltó+munkadíj=55kHUF. (igaz, hogy a csomagtartó(!) fedelet
összekaristolta az állattya, de a váltó várakozáson felüli lett.

A>  Aztán egy motortarto bak adta meg magát, 55e !!!!! ftért

kettõ van az enyémben, a drágábbik, vmi hidraulikus, 17kHUF...

A> hozzájutottam egy tenyérnyi mûanyaghoz.. bekerült megint boldog voltam.. 
A> 60e kmnél valami pont 1400rpmnél zörgött.. Vízpumpa, na akkor csere, 
A> v1zpumpat aki latott tudja hogy mibol all, egy csepel kerekpar km szamlalo 
A> egyik fele az egesz.. Ezt is ausztriabol behozattam fillerekert 85e ft 
A> volt, + munkadij.

vízpumpa csere 18kHUF. 350e km-nél.

A> Emellett 5e kmenkent olajcsere, csak az olaj volt 15 e ft.

7liter olaj(quaker state 10w40; 1500/L) + olajszûrõ(armafilt(?)/2500) 10e km-ként.

A> Mikor elloptak aznap vittem volnaszerelohoz es hozattam volna 

alfa164, alfa155... nem lopják, nem kell a kutyának sem. (csak nekem)

A> kerekcsapagyat, 80e kmnel, 140e ftra saccoltam a csapagyat..

260e km-nél kerékagycsapágy csere (hátul, egybe van az aggyal 17ezer,
elsõ, eccerû dupla csapágy 5750HUF/db)

A> Ez elvileg egy megbizhato auto..  de mindenki itelje meg maga..

az elmúlt 410e km alatt cseréltem 2szer féktárcsákat(elöl 25/pár,
hátul 9e/pár), mitumén hányszor fékbetétet(elõl kb7000/garn,
hátul kb 5000/garn. gyertyákat, mindenfélét kiprb, legjobban a
marelli 560HUF/db vált be. amit nem találtam igazán jót az
lengéscsillapító (próbáltam: sachs, gabriel) most az utobbi van benne,
de valahogy nem az igazi, és az ablaktörlõlapát(!), mind szarrá megy
3-6 hónapon belül. nem tom a gyári miért jó 2évig...
cseréltem kb4 szer futómûszilenteket(átlag 2000-3000HUF/db), és
alsó+felsõ gömbfejeket(átlag 4000HUF).

A> Most egy 2 eves skoda kisteherautoval jarok, igaz 10ekmenkent van valami 
A> hibaja, (jelenleg 65e van benne) nincs idom szervizbe vinni meg veszekedni 
A> a szerelovel,

addig nem lesz baja, míg eccer el nem viszed...:-)

A>  megy addig mig meg nem all azt eladom hogy vontassa el 
A> valaki..
A> ha az ember azert nem szeret szervizbe jarni, szerelgetni, olcso autot akar 
A> amivel nincs gond megertem hogy suzukit vesz.

hú, errõl megint eszembe jut egy barátom, vadi új vagonert vett, de
átkozza a napot is mikor megszületett. 30ezres "garanciális szervíz".
recseg a váltó, folyik jobb hátsó fékhenger.
szervíz szerint szarul vezet! (asszem ezt nem is kell kommentálni)
szervízes(pedig állítólag barátok(!) aszongya, hogy semmi féle mozgó(!)
alkatrészre nem vonatkozik a garancia. cimborám csendben megjegyzi,
hogy akkor talán az ülés az egyetlen amre vonatkozik... erre kaján
vigyorral: nem, nem, az is mozog!
cérna elszakadt, cimborám rátornyosult a szervízvezetõre, másnapra
kapott új váltót, fékmunkahangert, és megkérték, hogy ha volna rá
ideje, szívesen látnák a mûhelyben, hogy végig nézze a munkálatokat,
hogy megfelel-e majd neki. (cimborám 207cm magas, 150 kiló, eccerû
szobafestõ+mázoló) :-)). egyébbként nagyon jámbor, pont ezért, ha
felbõszül, ronda tud lenni. :-)))

A> Ettol fuggetlenul nem vennek 
A> megegyszer suzukit, de az emberek nagyreszet aki megvette meg tudom erteni.

Õ is ezen a véleményen van...

>>Persze az is igaz, hogy a Superb 2.8 V6 30V alá azért nem szívesen adnám,
>>de a szerénységemet bizonyítja, hogy tiptronic váltó nélküli változattal
>>is beérném! :-))

én is megfogadtam, hogy V6 alá nem megyek. nagyzolásnak tünhet, de nem
az. (én ezt az alfát 1,45MHUFért vettem, átrakatuk bele a 3.0 motort,
szal az egész nincs 2MHUF-ban. fogyasztása  majdnem uannyi(sokszor még
kevesebb is), mint a másik 2.0-ás alfámé). akinek volt már szerencséje
V6-hoz, tudja, hogy mirõl beszélek. nem az aszfaltszaggatás, vagy ilyesmi,
egyszerûen más. sokkal nyugisabb, békésebb, komfortosabb.


-- 

Best regards,
 pyxys1                            mailto:pyxys1 at westel900.net



More information about the Elektro mailing list