kerdes

AntForce antforce at cyberspace.mht.bme.hu
Sat Jul 12 08:00:26 CEST 2003


At 22:18 2003. 07. 11. +0200, you wrote:
>jhidvegi at alarmix.net írta:
>
> >> Nem akarok senkit megsérteni, de ha választhatnék a 'miautónk' és egy 
> normális
> >> 10 éves verda között, akkor biztosan nem a szuzikába ülnék bele... :)
> > Persze, kivéve, ha ki akarsz valamit vagy valakit fogni. :-)
>Nincsenek nagy igényeim, egy Skodával már kibékülnék...


Ehhez hozzasztolhatok ?? Eletem elso sajat autoja egy suzuki volt.. olyan 
sim swift, 1.3-as, vettem 1.45m-ert ujonnan eladtam 1.28-ert 2.5 evesen 85e 
kmel :)
Vezetesi stilusom mar akkoris kritikan aluli volt, jeghideg motorral 
kiserleteztem hogy 140 körül mennyi idõ alatt melegszik be a viz, latvanyos 
volt, 7e km volt egy fekbetet az auto kapott rendesen igazabol nem erdekelt 
hogy mi lesz vele összetöröm e vagy sem..
Az auton 0 hiba jött ki, egyetlen auto ami nem ment tönkre alattam. Egy 
fiatal srac vette meg (meghirdettem es aznap elvittek, ugy hogy szet volt 
furkalva autohifi miatt de a cuccokat kiszedtem a szetszabdalt karpit etc 
maradt és a mûszerfal csavarjait lusta voltam visszatenni kis zacsiban 
adtam oda a fiunak !!!!!!)
a kötelezõ költeni semmit se kellett rá szinte, a kötelezõ szervíznél olaj 
+ fékbetét csere volt szóval az olyan 16e ftban állt meg mindig. Ez 
nagyjából soknak tûnik, de én 10e kmre annyi pénzt nem sajnáltam hisz a 
fene se akarja összekoszolni a kezét.. odaadtam hogy csinálják meg, 
megittam addig egy kakaot megettem egy zsemlet kifizettem a penzt es tovabb 
mentem...
Utanna jött a felhajtas hogy nekem jo kocsi kell, vettem egy honda integra 
type-r-t sajnos majdnem 2 evesen es 2 ev volt a gari..
45e kmnel nicsak zörög a váltó,semmi gond van ismeros ausztriabol 
"fillerekert " hoz alkatreszt..
A koltseg tenyleg nem volt veszes, mert így 400e ftból a váltójavítás 
megoldódott. Aztán egy motortarto bak adta meg magát, 55e !!!!! ftért 
hozzájutottam egy tenyérnyi mûanyaghoz.. bekerült megint boldog voltam.. 
60e kmnél valami pont 1400rpmnél zörgött.. Vízpumpa, na akkor csere, 
v1zpumpat aki latott tudja hogy mibol all, egy csepel kerekpar km szamlalo 
egyik fele az egesz.. Ezt is ausztriabol behozattam fillerekert 85e ft 
volt, + munkadij. Emellett 5e kmenkent olajcsere, csak az olaj volt 15 e ft.
Mikor elloptak aznap vittem volnaszerelohoz es hozattam volna 
kerekcsapagyat, 80e kmnel, 140e ftra saccoltam a csapagyat..
Ez elvileg egy megbizhato auto..  de mindenki itelje meg maga..
Most egy 2 eves skoda kisteherautoval jarok, igaz 10ekmenkent van valami 
hibaja, (jelenleg 65e van benne) nincs idom szervizbe vinni meg veszekedni 
a szerelovel, megy addig mig meg nem all azt eladom hogy vontassa el 
valaki..
ha az ember azert nem szeret szervizbe jarni, szerelgetni, olcso autot akar 
amivel nincs gond megertem hogy suzukit vesz. Ettol fuggetlenul nem vennek 
megegyszer suzukit, de az emberek nagyreszet aki megvette meg tudom erteni.


>Persze az is igaz, hogy a Superb 2.8 V6 30V alá azért nem szívesen adnám,
>de a szerénységemet bizonyítja, hogy tiptronic váltó nélküli változattal
>is beérném! :-))

Nem is volt draga tavaly volt ha jol emlexem a nagy arviz a skoda gyarban, 
akkor ilyeneket felaron 0km-el arultak itt mo-n egy srac behozta oket, 
megcsinalta ezeket es eladta.. :)))

Ant




More information about the Elektro mailing list