Re: Fordulatszám érzékelés - kiegészítés
Trebitsch
trebi at algoritmic.hu
Tue Jul 8 09:36:48 CEST 2003
----- Original Message -----
From: "safi" <safi at mail.externet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, July 08, 2003 9:31 AM
Subject: Fordulatszám érzékelés - kiegészítés
> Diesel, és Otto motoroknál jó lenne ugyanazon elven mérni. (tehát ne
> gyújtóimpulzust kelljen mérni az Ottó motoroknál, és ne nyomásváltozást a
> dízel nyomócsövében !)
> Ezért gondoltam a fentiekben leírt működési elvre.
Nézz rá egy szkóppal a 12V-ra. Valamilyen szinten látszik a 3 fázisú
generátor "brummja", bármennyire is simítja az akku.
Ha sikerül leválasztanod, és kiszűrni a 4 millió egyéb zavaró jelet, akkor
ez ugyanúgy megvan dízelben is meg benzinesben is, hengerszámtól és
egyebektől függetlenül, mindegyikben 3 fázisú generátort használnak.
Egyetlen bibi: autótípusonként változik az éxíjtárcsa áttétele, ami
általában 2 körül van (a generátor éxíjtárcsája a kisebb.) Azaz szerintem
egyedileg kell hitelesíteni.
Trebitsch
ui: A hagyományos módszerek miért nem jók?
More information about the Elektro
mailing list