befecsi ido vs. turbo

Fuzesi Arnold arno at freemail.hu
Wed Feb 19 15:29:49 CET 2003


Kozben eszembe jutott (most ugysem tudsz figyelni a nagy alkatreszvalogatas
kozepette :-))), hogy a benzinnyomasszabalyzo a torokbol is meg van
vezerelve egy vakuumcsovel.
Ha jol emlekszem, akkor nalam 4.5bar-ra ugrik fel terheles nelkul uresben
turaztatva a motort.

Arnold
----- Original Message -----
From: Radó Zoltán <zrado at leasingtechnology.com>
To: <elektro at irisz.hu>; <lista at chipcad.hu>
Sent: Wednesday, February 19, 2003 3:04 PM
Subject: befecsi ido vs. turbo


> Elméleti jellegü kérdés:
>
> Figyelembe veszik egy turbos/injectoros autónál a turbo túlnyomás okozta
> befecsi mennyiség csökkenést vagy ezzel nem foglalkoznak és rábízzák a
> labda-szondára?
>
> Hogy mire is gondolok? Nem létező extrém eset: befecsi nyomása 3bár, tubo
> által előállított "szívócső" nyomás 3 bár. Ha jól gondolom egy gramm benya
> sem jön... Logikusan végiggondolva f(x) függvény alapján figyelembe kell
> venni a szívócső nyomását... :-))) Jól gondolom??
>
> (Tudom, hogy ez túlságosan statikus megközelítés, de csak azért, hogy el
> tudjam mondani, hogy mit akarok...)
>
> Zoli
>
>
>
>
>







More information about the Elektro mailing list