Motorkerekpar akku
Dukai Zoltan
dzoolee at yunord.net
Fri May 3 13:24:07 CEST 2002
Es mi van ha az azert van a tetejen hogy ne lotyogjon a sav benne?
Egy mocinal ez is lehet szempont...
Nem tudom milyen a GSX: gyorsasagi/Enduro/Cross?
Mert egy esesnel ha elajulsz ne fojjon mar a labadra vedelemnek is elmehet
nem?
Angron wrote:
>
> Szia Pölös!
>
> Friday, May 03, 2002, 11:39:52 AM, you wrote:
>
> >> Én is zártcellás akkut vettem a motorkerékpáromba (SUZUKI GSX400E).
> >> Ebben nem kell a savszintet ellenõrizni. Ha nem megfelelõ, akkor már
> >> régen rossz.
>
> > Hat, marpedig levettem a kupakokat es semmi folyadek sincsen
> > benne. Ilyen feher filc-szeru lamellak latszanak. Arra hasonlit
> > amilyen pl egy legszuro redozott papirja. Ha egeszen
> > megdontom, akkor se bukkan elo semmi folyadek.
> > Szerintem sima olomakku, az van rairva hogy kensav van benne.
> > Most akkor feltoltsem desztvizzel vagy se?
> > Lehet, hogy abba a filc szeru anyagba van felitatva az
> > elektrolit, es nem kell hogy ellepje a folyadek?
> > A toltesen nem erdemes vitazni, 0.9 Amperral kell tolteni
> > 10 oran at. Rajta van.
> > Udv: Po:li
>
> > Honda CBR600 1995-os 22000 km-rel elado. Iranyar: 950.000Ft
>
> Akkor nem tudom mi lehet. Amikor én a zárcellás (ólom akku, de nem
> zselés) akkut vettem tavaly, akkor a hozzáadott tartályokat egyszerûen
> bele kellett nyomni (, mint a CO2 patront a szódásszifon fejébe), majd
> a dugós lezárócsikkal lezárni. Innentõl kezdve nem érdemes (garancia
> vesztés terhe melett) felnyitni.
> Amit te tapasztaltál az csak akkor lehet jó, ha még vadi új és még
> csak fel sem volt töltve savval.
> Sajna nem ismerem az elötörténetét, így csak tippelni tudok.
> Én inkább elvinném egy akkushoz.
>
> --
> Udv,
> Angron mailto:bodnar.bela at freemail.hu
More information about the Elektro
mailing list