Motorkerekpar akku

Angron bodnar.bela at freemail.hu
Fri May 3 12:58:49 CEST 2002


Szia Pölös!

Friday, May 03, 2002, 11:39:52 AM, you wrote:

>> Én is zártcellás akkut vettem a motorkerékpáromba (SUZUKI GSX400E).
>> Ebben nem kell a savszintet ellenőrizni. Ha nem megfelelő, akkor már
>> régen rossz.

> Hat, marpedig levettem a kupakokat es semmi folyadek sincsen
> benne. Ilyen feher filc-szeru lamellak latszanak. Arra hasonlit
> amilyen pl egy legszuro redozott papirja. Ha egeszen
> megdontom, akkor se bukkan elo semmi folyadek.
> Szerintem sima olomakku, az van rairva hogy kensav van benne.
> Most akkor feltoltsem desztvizzel vagy se?
> Lehet, hogy abba a filc szeru anyagba van felitatva az
> elektrolit, es nem kell hogy ellepje a folyadek?
> A toltesen nem erdemes vitazni, 0.9 Amperral kell tolteni
> 10 oran at. Rajta van.
> Udv: Po:li

> Honda CBR600 1995-os 22000 km-rel elado. Iranyar: 950.000Ft

Akkor nem tudom mi lehet. Amikor én a zárcellás (ólom akku, de nem
zselés) akkut vettem tavaly, akkor a hozzáadott tartályokat egyszerűen
bele kellett nyomni (, mint a CO2 patront a szódásszifon fejébe), majd
a dugós lezárócsikkal lezárni. Innentől kezdve nem érdemes (garancia
vesztés terhe melett) felnyitni.
Amit te tapasztaltál az csak akkor lehet jó, ha még vadi új és még
csak fel sem volt töltve savval.
Sajna nem ismerem az elötörténetét, így csak tippelni tudok.
Én inkább elvinném egy akkushoz.

-- 
Udv,
 Angron                            mailto:bodnar.bela at freemail.hu






More information about the Elektro mailing list