internet mobilon (pletyka)

Badly Configured Clients, Inc. vf at elte.hu
Tue Jul 16 22:00:44 CEST 2002


Thus spake pyxys:

> aztán ez a roominges megoldás ez volt az alap hülyeség, ugyanis nem azzal
> van a baj, hogy westel  vagy pannon térerõ nem volt, hanem az, hogy az egyik
> fotelbõl erre, a másikbõl meg arra jelentkezett át. igy a telefonálás

Igy is tobb eselyed volt a telefonalasra, mint ha csak az egyik
szolgaltatot tudta volna hasznalni. Abban az idoben a voda volt a
legjobb lefedettseggel rendelkezo szolgaltato...
Ez tuti. Szamos ismerosom hasznal a kezdetektol fogva voda kartyat,
es az elejen csak elvetve jelent meg vodafone a kijelzon, szinte
mindig masik halon logott, tokeletesen mukodve.

> helyett nézegettük, hogy mászkál egyik helyrõl a másikra. beszélgetés közben
> is. klasszul le is bontott. kurv@ idegesitõ volt elhiheted. ráadásul valami
> gáz van az állitásaidal, mert elötte is, azóta is használunk pannont is meg
> westelt is, és marha érdekes módon mindig 5ös térerõ van. a cityis

Ugyanazzal a teloval? A regi telok ugyanis sokkal erzekenyebbek voltak,
sokkal jobb antennajuk volt mint a maiaknak. Ezeket mar a mai egyre jobb
lefedettseghez tervezik, egyre szarabbak. Ne csodalkozz, ha egy ujabb
tipusu, akciosan majdnem ingyen arusitott gagyi szar telo nem mukodik
gyenge terero eseten!
Tudomasom szerint a pannon es a westel nem kulonboztette meg hatranyosan
a halojaban roamingolo belfoldi vagy kulfoldi telokat, vagy ha ezt
allitod, es bizonyitani is tudod, akkor szolj a vodanak, biztos kapsz
egy kicsit a karteritesi osszegbol. Ugyanis ok kemenyen fizettek a
masik ket szolgaltatonak, be lehetne oket perelni. Masik oldalrol pedig
vigyazni kene az ilyen informaciok terjesztesevel, mert ha veletlenul
hamisnak bizonyulnak, a pannon teged fog elovenni...

> kártyákkal nem volt gond, mert azt nemes egyszerüséggel nem adták ide. tök
> korrekttül.

Ez valoszinuleg a forgalmazo sara, akinel vetted. Ugyanilyen inkorrekt
dealerek ertekesitik a masik ket szolgaltato cuccait, regen a
HIX MOBIL-on lehetett szaftosabb sztorikat olvasni.

> :-))) errõl jut eszembe. nem irnál még néhány cégnek, hogy a nem mûködõ
> dolgok néhány nap alatt megjavuljanak. sajna nagyon sok emberre nem
> hallgatnak, de ha Te irnál, az mindjárt más lenne....

Hehe... Nyilvan nem azert mert en irtam, hanem egyszeruen nem eszleltek
a problemat. A legtobb ember csak a telefon menuit hasznalja, nem
probalja meg kezzel kiadni a kodokat pl atiranyitashoz, hivoszam
elrejteshez, stb... Egyebkent forditva is igaz! Volt ra pelda, hogy a
westelnel egy teljesen artalmatlan feature-t, amit en majd 1 evig
hasznaltam, valaki megirt a HIX MOBIL-ra, kb 2 nap mulva letiltottak.
(A 9888100 SMS-kozpontrol van szo, ami !-al kert kezbesitesi ertesitot,
szemben a 9888000-nal hasznalatos hosszu *a#-el)
Persze lehet veletlen is, en nem nagyon hiszem.

> paraszt cég és kész.

Igy mar ertem, ehhez nekem sincs hozzafuznivalom.

> a westelnek is vannak "klassz" huzásai, pl a "tömeges sms szolgáltatási
> szerzõdés tervezet", amit küldtek, az minta lehetne a hogyan éljünk vissza a
> hatalmunkkal a kissebb cégekkel szemben cimû doktori disszertációhoz. ha
> valakit érdekel magánban elküldhetem olvasásra.
> de legalább telefonálni lehet.

Engem erdekel, johet.

> hg

-- 
Valenta Ferenc <vf at elte.hu>   Visit me at http://ludens.elte.hu/~vf/
"Ha ezt a szelvenyt kivagja, vehet egy uj monitort!"





More information about the Elektro mailing list