auto diagnosztika ujbol: suzuki :)
Dukai Zoltan
dzoolee at yunord.net
Mon Jul 1 22:49:32 CEST 2002
neeeehheeehheeeeem........
A radugas az mar,..
az primitiv...
Ez meg komplett diagnosztika terhelessel miegyebekkel....
Rozsahegyi Bela wrote:
>
> > En probalok varialni ezzel ami mar kesz van...
>
> Hmm, ize, eszembe jutott valami, lehet, h hujeseg csak.
>
> Anno, mikor egy kisebb versenyre keszitettek fel autokamat, akkor nemcsak
> radugas volt, hanem egy rovidzar az egyik csatira is a motorterben, h az
> kell hozza, direkt rakerdeztem, mer eleg idetlenul drotdarabnak tunt a
> rovidzar :)
>
> Multheten, mikor csak sima kis check volt, akkor csak radugas volt, minden
> mas nelkul, de allitani akkor is allitottak rajta
>
> A ket dolog ket abszolut hulon markaszervizben. Arra gondoltam, h mi van,
> ha ezt szeretne most is a ketyere/progi, amit csinaltal? Elvegre
> markaszervizeknek szerintem egyforma technikaval kene rendelkezniuk
>
> RB
>
> > Rozsahegyi Bela wrote:
> > >
> > > > Basszus es violin kulcsok...
> > > > Ujra atnezegettem... minden jo... de megsem...
> > > > A kimenetet rangatja a Vag-Com, de nem reagal semmit.
> > > > Az L line-t nincs hova kotni, ha rakotom a 9-es labra ami szabad akor a Check
> > > > Engine villog es nem indul a motor.
> > > > 5- GND
> > > > 16 -12V
> > > > 7- K Line
> > >
> > > Valamelyik FAQban olvastam, ahol kesz cuccokat arultak, hogy ha az L line
> > > nincs bekotve, az nem gond, mivel nincs minden autoban alapbol.. valami
> > > mas lehet vele
> > > Amit irtal link, h a listasoktol szerezted, ott van ez a
> > > http://www.mujweb.cz/www/iras24/img/schema_K_line.gif
> > >
> > > nevu cuccos, nekem ez szimpinek tunik.
> > > Ha Nalad nem ez van, akkor lehet, h ezt bevallalom :)
> > >
> > > RB
> >
> >
> >
More information about the Elektro
mailing list