auto diagnosztika ujbol: suzuki :)

Rozsahegyi Bela rb at irisz.hu
Mon Jul 1 22:12:39 CEST 2002


> En probalok varialni ezzel ami mar kesz van...

 Hmm, ize, eszembe jutott valami, lehet, h hujeseg csak.

Anno, mikor egy kisebb versenyre keszitettek fel autokamat, akkor nemcsak
radugas volt, hanem egy rovidzar az egyik csatira is a motorterben, h az
kell hozza, direkt rakerdeztem, mer eleg idetlenul drotdarabnak tunt a
rovidzar :)

Multheten, mikor csak sima kis check volt, akkor csak radugas volt, minden
mas nelkul, de allitani akkor is allitottak rajta

A ket dolog ket abszolut hulon markaszervizben. Arra gondoltam, h mi van,
ha ezt szeretne most is a ketyere/progi, amit csinaltal? Elvegre
markaszervizeknek szerintem egyforma technikaval kene rendelkezniuk


		RB


> Rozsahegyi Bela wrote:
> >
> > > Basszus es violin kulcsok...
> > > Ujra atnezegettem... minden jo... de megsem...
> > > A kimenetet rangatja a Vag-Com, de nem reagal semmit.
> > > Az L line-t nincs hova kotni, ha rakotom a 9-es labra ami szabad akor a Check
> > > Engine villog es nem indul a motor.
> > > 5- GND
> > > 16 -12V
> > > 7- K Line
> >
> >  Valamelyik FAQban olvastam, ahol kesz cuccokat arultak, hogy ha az L line
> > nincs bekotve, az nem gond, mivel nincs minden autoban alapbol.. valami
> > mas lehet vele
> > Amit irtal link, h a listasoktol szerezted, ott van ez a
> > http://www.mujweb.cz/www/iras24/img/schema_K_line.gif
> >
> > nevu cuccos, nekem ez szimpinek tunik.
> > Ha Nalad nem ez van, akkor lehet, h ezt bevallalom :)
> >
> >                 RB
>
>
>





More information about the Elektro mailing list