A het vicce OT
Hidvegi Jozsef
jhidvegi at alarmix.net
Fri Jan 11 02:37:51 CET 2002
>Amennyire en tudom, az injektorok fenekeben a szivocso nyomashoz kepest
>allando a benzinnyomas (tehat abszolut ertekben szivocsonyomas + kb
>3bar). Ez azert jo, mert igy az elektronikanak csak az injektornyitvatartasi
>idoket kell piszkalnia. Ha ezt a 3bart valahogy megnoveled, akkor
>ugyanahhoz a levegomennyiseghez tobb benzin jut, es ezaltal (egy darabig)
>no a motor teljesitmenye is.
Talan, de lehet, hogy nem. Mert ettol - azonos gazpedal allasnal - elkezdene
gyorsabban menni, en meg visszabb veszem a gazt, mert ugyanugy szeretnek menni,
szoval lehet, hogy ugyanannyit fog fogyasztani. De csak lehet, nem vagyok biztos
benne. Abban viszont igen, hogy csak addig szabad dusitani a benzint, amig eleg
levego van hozza, kulonben a katalizatornak annyi. Legfeleslegnek kell lennie,
hogy mukodjon az utanegetes.
Kulonben nekem epp az ellenkezo a celom. Szivem szerint inkabb csokkentenem a
benzin-nyomast, csak pont attol felek, hogy annyira leszegenyedhet a keverek,
hogy nem gyullad be, es kimegy a katalizatorba a benzin, annak megintcsak baj a
vege.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list