A het vicce OT

David Tanacs dtanacs at mail.externet.hu
Thu Dec 27 21:40:37 CET 2001


Sziasztok!

> Ismerem az erzest, csak nekem szelidebb volt. Csak ahogy lerepult 2
> gumitusko, es jol kardanalaguton verte a kasznit, azt hittem,
> valami folrobbant, es mindjart repulni fogok. Viszonylag nagy
> sebessegnel, valami 130-140-nel tortent. Vegulis nem vesztettem el
> a lelekjelenletemet, meg csak nem is veszfekeztem, csak igyekeztem
> megtartani a gepet.
> Aztan csinaltam egy olyat, hogy korbetekertem az egeszet, hogy
> ilyen ne forduhasson elo. Valami nagyon eros, vastag cernaszeru
> anyaggal, amit egy gumiuzemben kaptam, meg valami gumiszeru
> dologgal meg is ragasztottam, de sosem raktam be. Az uj harditarcsa
> meg nem csinalt ilyet, az birta a 6000-es fordulatot is.

:)) Hehe. Ilyenben eddig meg nem volt reszem. 
Szinten nagymamam oreg Fordja a paciens (1987 Ford Escort CL 1.6 EFI 
Kat., 114 LE). Bekesen csordogaltam az 5-oson hazafele, amikor 
szetugrott a kipufogo a vasontvenynel. Hangja olyan lett, mintha 
traktorban ultem volna, es 130-nal... Belul meg egesz jo volt, de 
amikor ezt kivulrol hallottam, az valami felelmetes volt...
Egyebkent ez a kocsi sok mindent kibirt mar... Keresztbefordulas 
kutya miatt (80 km/h tajan), folyamatos kaparas szaraz aszfalton 
fustolo gumiig (nagyapam kovette el az oreg gumokkal, kb 100 meteren 
at), 120 folduton (rosszul lett egy osztalytarsam, korhazba kellett 
vinni), ... Picit hozzam nott.
-- 
David
dacia 1310 TLX WRC, obertunying




More information about the Elektro mailing list