Corsa vonohorog

Varga János JaVarga at mol.hu
Thu Aug 17 07:55:56 CEST 2000


> -----Eredeti üzenet-----
> Feladó: fakla.gyula at ln.matav.hu [mailto:fakla.gyula at ln.matav.hu]
> A fenti temaban nincs tapasztalata valakinek?
> Az utanfuto viszajelzo izzo megoldasa erdekelne.
> Ha gyarilag elo lenne keszitve, akkor nem
> kellene annyit barkacsolni vele (aramerzekelo
> keszites, muszerfal megfuras stb.)

Epp minap kotottem be, igaz egy uj Asztra horgat. Nos csodak csodaja a
visszajelzo rendszer be van epitve a kocsiba! Csak a muszerfalat kell
lebontani es berakni az izzot (azt nem tom miert sporoltak mar ki).
Ugyanolyan mint a muszerfal vilagito, bajonettzar szeru tokok (alighanem a
Daciaje is jo). Leveve a muszerfalat, csak a napi szamlalo nullazott le, mas
latszolag nem tortent.
Mar feladtam a kozos er kereseset, amikor proba cseresznye, mukodott a
visszajelzo :-)
Namost, hogy a Corsaban is megvan-e, azt sajnos nem tudom.
Ha megse lenne, akkor filleres megoldas egy reed relere tekert nehany menet
drot. (Annyi szepseghibaja van, hogy hideg izzoknal eloszor bevillan.)

A bekotes (ami egyebkent a mubizonylaton nekem rajta volt): 
1. bal index
2. tartalek
3. test
4. jobb index
5. vilagitas
6. fek
7. vilagitas (ez is).

Tanulsag is van: A vizsgabiztos nem akarta elfogadni a muszerfalas
visszajelzot. A jogszabalyban (?) kulon visszajelzo szerepel, amit o ugy
ertelmezett, hogy utolag beepitett :-/. Azert rabeszeltuk.

Udv, Jano




More information about the Elektro mailing list