[elektro] Macbook air akksi

hobilobi at gmail.com hobilobi at gmail.com
Mon Feb 1 01:45:36 CET 2021


Ugyan van igazságod ebben, de azért ezt nem kell se általánosítani, se 
pedig örökkévalónak tekinteni.
Léteznek tisztességes emberek a politikában is, noha valóban nagyon 
kevesen vannak.
(remélem ennyi politika még elfogadható az "önkéntes cenzornak" is :-))

István

2021.01.31. 12:48 keltezéssel, Gabor Lantos írta:
> " akkor törvényi erővel kell kényszeríteni a gyártókat az ilyen gyakorlat megszüntetésére"
> Nem fog megtörténni.
> A mai megélhetési "politikusok" pont az ilyen gyártók tulajdonosaitól kapják a kampányukhoz a pénzt, amelynek segítségével a lakosság döntő többségének az agyát szépen átmossák, hogy miért szavazzanak az adott "politikusra".
> Innentől pedig az adott "politikus" nem lesz annyira hülye, hogy önmaga / "szponzora" ellen hozzon törvényeket.
>
>
> G.
>
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Elektro <elektro-bounces at centralnet.hu> On Behalf Of hobilobi at gmail.com
> Sent: 2021. január 31. 12:28
> To: elektro at centralnet.hu
> Subject: Re: [elektro] Macbook air akksi
>
> 2021.01.31. 9:28 keltezéssel, Gábor Auth írta:
>> Hi,
>>
>> On Sat, Jan 30, 2021 at 8:42 PM hobilobi at gmail.com
>> <hobilobi at gmail.com>
>> wrote:
>>
>>> 2021.01.28. 15:26 keltezéssel, Jozef Gabulya írta:
>>>> az auto  1 ev utan letilt ha nem visszed szervizbe es azt sem irjak
>>>> sehol
>>> Biztosan van ilyen autó is, de nem hinném, hogy ez sehol ne lenne
>>> leírva, és megállna az út közepén, mondjuk éppen előzés közben.
>>> Mivel most nem fogom számtalan autó használati utasítását
>>> végigolvasni, hogy esetleg cáfolhassalak, így részemről ezt befejeztem.
>>>
>> Rokonok jártak úgy egy bérelt terepjáróval Izlandon, hogy a semmi
>> közepén kiégett az egyik tompított és a kocsi nem indult, kiírt
>> valamit izlandi nyelven a középkonzolra, meg villogott a stop. A
>> kézikönyv benne volt, volt szerencsére angol szekció, megtalálták,
>> hogy ha nem cserélik ki, akkor ilyenkor határozottan jelezni kell,
>> hogy megértették a kockázatot és minden ebből eredő kárért ők felelnek.
>>
>> El tudom képzelni, hogy hasonló a helyzet a kötelező szerviz esetén
>> is, hogy alapból letilt, nyilván nem előzés közben, de ha vállalod a
>> felelősséget, akkor indulni fog így is.
>>
>> Ennél egy fokkal problémásabb a John Deere, ahol ez alkatrész szinten
>> megy, hiába lenne meg minden szerszáma a farmernek a javításra, nem
>> tudja javítani, mert nem fog indulni a gépe, ki kell hívnia a John
>> Deere szervizt szinte mindenhez, nem tud olyat mondani, hogy érti, de leszarja.
>>
> Ezek a dolgok érthetők, ha komoly élet vagy vagyonbiztonsági kockázata van a hibának, de teljes baromság az elhasznált tintagyűjtő filc megtelése, meg a statisztika szerint kiürült tinta/toner tartály esetén.
> Az biztos, hogy nálam komoly súllyal esik latba egy vásárláskor, hogy a terméknek vannak-e ilyen kedves tulajdonságai.
> Aztán ha elég sok ilyen elvetemült ember van (mint én), akkor talán előbb-utóbb rájönnek a gyártók, hogy nem kell ennyire túlzásba vinni a márkavédelmüket.
> Hasonló ez mint egyes autók márkaszervízhez kötött garanciája. Ha másképp nem megy, akkor törvényi erővel kell kényszeríteni a gyártókat az ilyen gyakorlat megszüntetésére. Ez persze lassú folyamat, de ha senki sem emel szót a dolog ellen, akkor a végén már a vízcsapba és beépítenek valamit, hogy már átfolyt rajta 100m3 víz, többet nem lehet kinyitni, cserélni kell!
> Szóval rajtunk is múlik, hogy mit engedünk meg a sok hülye gyártónak.
>
> István
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]




More information about the Elektro mailing list