[elektro] Diesel kérdés

hobilobi at gmail.com hobilobi at gmail.com
Sun Sep 22 23:30:40 CEST 2019


Ennyi infóból nehéz találgatni.
A régi akkuval is így viselkedett?
Ha igen, akkor mérnék rajta kompressziót hidegen és melegen is. Ha 
jelentős eltérés van, akkor kopott a motor.
Ha régi akkuval ez nem volt, akkor inkább rossz kontaktusra gyanakodnék 
valahol az önindító körében. Ez lehet valamelyik kábel csatlakozása, de 
lehet akár a behúzó relé nagyáramú érintkezője is. De megmérném az 
akkufeszt is hideg és meleg indítózáskor.

István



2019.09.22. 10:46 keltezéssel, elektroslista at gmail.com írta:
> ... de (pl. reggel) hideg
> motornál önindítózáskor az akku gyorsan pörgeti a motort, viszont meleg motornál indítózáskor csak lassan forgatja -azért beindul így is.
> Kérdésem: lehetséges, hogy melegen sokkal nehezebb átforgatnia az önindítónak a motort, mert nagyobb pl. a kompresszió, vagy rögtön terheli az
> olajnyomás, stb.? Más is tapasztalt ilyet? Nem hiszem, hogy az akku okozná? ...
>



More information about the Elektro mailing list