[elektro] Mérőke csalás ...

gerco gerco at ele.hu
Thu Nov 28 12:59:28 CET 2019


Sziasztok...

Az ember ezek szerint már
azt sem mindig hiheti el amit a műszer mutat?

"
Mint megtudtam, hogy a korabeli Fordok többféle üzemi hőmérsékleten is 
működnek a bemelegedési fázist követően. Ez azt jelenti, hogy akkor is 
nagyjából középállásban van a műszerfali hőmérsékletjelző, amikor a 
folyadék nagyjából nyolcvan Celsius fokos és akkor is, ha száz. Ennek az 
a magyarázata, hogy a fejlesztők nem akarták megijeszteni az autók 
gazdáit a lengedező mutatóállásokkal. Ez egyébként általános megoldás a 
mai autókban.
"
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2019/11/28/csaba_megtanulta_a_lecket_de_a_ford_motorja_kuka/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link# 


Hát mit nem mondjak!
Ez is 'átbazilikázás', de elég alaposan..
Most kezdtem csak megijedni!

Üdv István



More information about the Elektro mailing list