[elektro] Mérőke csalás ...
gerco
gerco at ele.hu
Thu Nov 28 12:59:28 CET 2019
Sziasztok...
Az ember ezek szerint már
azt sem mindig hiheti el amit a műszer mutat?
"
Mint megtudtam, hogy a korabeli Fordok többféle üzemi hőmérsékleten is
működnek a bemelegedési fázist követően. Ez azt jelenti, hogy akkor is
nagyjából középállásban van a műszerfali hőmérsékletjelző, amikor a
folyadék nagyjából nyolcvan Celsius fokos és akkor is, ha száz. Ennek az
a magyarázata, hogy a fejlesztők nem akarták megijeszteni az autók
gazdáit a lengedező mutatóállásokkal. Ez egyébként általános megoldás a
mai autókban.
"
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2019/11/28/csaba_megtanulta_a_lecket_de_a_ford_motorja_kuka/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link#
Hát mit nem mondjak!
Ez is 'átbazilikázás', de elég alaposan..
Most kezdtem csak megijedni!
Üdv István
More information about the Elektro
mailing list