[elektro] Egy kis elektrós téma
FuzArn
fuzarn at gmail.com
Tue Mar 12 18:52:34 CET 2019
Hat ez...... no komment.
Ugyan eletveszelyes fenyegetesnek nem neveznem, de azert jobb ha kozkincs.
Mondjuk en mar az elso ok nelkuli szemelyeskedo primko beszolasnal kidobtam volna ket hetre, es akkor nem kell megvarni a privatban gyalazkodast..... kik elnek koztunk, meseszep....
A.
> On 2019. Mar 12., at 18:38, Gabor Lantos <backup2net at gmail.com> wrote:
>
> Nagyon figyelj parasztgyerek, mert csak egyszer írom le neked !
> Ha az édesanyádat a jó apád nem qrta volna meg, akkor most ez a világ sokkal jobb, és élhetőbb lenne.
> Ha baszakodni akarsz, tedd édesanyáddal az apád után szabadon, rólam pedig kopj le.
> Fogod végre, vagy érthetőbben kell elmagyaráznom ?
>
>
> G.
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Elektro [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of FuzArn
> Sent: Tuesday, March 12, 2019 18:33
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] Egy kis elektrós téma
>
>
> Nezd, ha nyilvanosan beleszallsz a masikba total ok nelkul primitiv modon, akkor mit remelsz? Atsiklok felette, vagy megcirogatom a buksid?!
>
> Valami komoly gond van a toronyban ugy latom. Csinalj inkabb meg egy gyereket, ugy latom osztonenergiaid nincsenek levezetve kellokepp.
> Allam vesz neked halabol nagy hibrid benzines autot, es fogod tudni tankolni ugy, hogy nem mocskolod tele a tudatlansagoddal butasagoddal mindannyiunk eletteret.
>
> Jovoben meg sziveskedsz visszafogni magad, es koncentralni a lista temajara.
>
> A.
>
>> On 2019. Mar 12., at 18:04, Gabor Lantos <backup2net at gmail.com> wrote:
>>
>> Kedves Arnold,
>>
>> Én eddig itt a listán és magánban sem szálltam beléd, a bicskanyitogató paraszt felsőbbrendű stílusodat olvasgatva is inkább a Del gombot nyomtam, eddig.
>> Amennyiben van rá igényed, szívesen elküldelek az összes nőnemű felmenőddel együtt a melegbe, de privátban, ha kérhetem...
>> Részemről a téma a listán lezárva, ha óhajtod, írj magánba !
>> Felfogtad ?
>>
>>
>> G.
>>
>>
>>
>>
>> -----Original Message-----
>> From: Elektro [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of FuzArn
>> Sent: Tuesday, March 12, 2019 17:52
>> To: elektro at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro] Egy kis elektrós téma
>>
>> Millioszor elhangzott mar itt a megfejtes, ha eddig nem sikerult felfogni, csak addig jutni, hogy proli modon a masikat derult egbol ok nelkul sertegesd, akkor teljesen felesleges beled barmi info, barmilyen stilusban, foleg offtopic temaban.
>>
>> De koszi a keretlen megerositest, hogy nem velem van itt a gond aki max lesullyed a kivant szintre, hogy ertse a masik, hanem azzal aki idecitalja ezt a stilust, meg azzal aki megturi.
>>
>>
>>
>>
>> A.
>>
>>> On 2019. Mar 12., at 11:59, Gabor Lantos <backup2net at gmail.com> wrote:
>>>
>>> Ebben a témában valaki igencsak felvilágosíthatna, (akár privátban,
>>> hogy ne terheljük a listát, csak ne F.A. stílusban, ha kérhetem...)
>>> hogy pontosan mi is a baj pl. az én diesel autómmal.
>>> A család mérete miatt vettünk egy 2,8CRD Grand Voyager -t.
>>> Ez az auto szépen kényelmesen 6,2L/100 km -el elmegy autópályán,
>>> vegyes használatban kb. 8 literrel.
>>> Ugyanez az autó a tengerentúlon 3,8L -es benzines motorral több, mint
>>> a dupláját fogyasztja.
>>> Após 1 éves Rav4 -ese, amely hybrid, és sokkal kisebb / könnyebb,
>>> eszik autópályán 8 liter felett.
>>> Ugyanez a Rav4 a sík udvaron egy Y megfordulásnál pontosan 4x
>>> indította be a benzinmotort és állította le, miközben az akkuja
>>> egészen biztosan fel volt töltve.
>>> Kérdések: tényleg ennyire kell gyűlölni a diesel autót (főleg a
>>> sokkal többet zabáló benzineshez képest) ?
>>> Az összes hybrid vagy Toyota vagy hybrid Rav4 ilyen ostoba vajon,
>>> vagy az Após példánya egyedileg hibás ?
>>>
>>>
>>> G.
>>>
>>>
>>> -----Original Message-----
>>> From: Elektro [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Karoly
>>> Kovacs
>>> Sent: Tuesday, March 12, 2019 07:50
>>> To: elektro at tesla.hu
>>> Subject: Re: [elektro] Egy kis elektrós téma
>>>
>>> OK, de nem érdemes a dízellel hasonlítani, hanem a saját
>>> kategóriájában, egy benzinessel, hiszen mások a szennyezőanyagok a
>>> benzinesnél és mások a dízelnél. Amennyire tudom, a dízel "nagyon jó"
>>> CO2-ben, de rossz Nitrogénoxidokban, a benzines meg fordítva.
>>> Ezért (is) lő öngólt az EU folyamatosan, és ezért is gond a dízelek
>>> visszaszorulása, mert a politikusok CO2-ben szabták meg (eddig!) a
>>> határokat, és kiderült, hogy csak elektromos, hibrid és benzines
>>> autókkal nem lehet tartani az előírt CO2 normákat.
>>> Megj.: amikor azt mondtam, hogy gond a dízelek visszaszorítása, nem
>>> azt akartam mondani, hogy ne kellene "elintézni" ezt a témát, csak
>>> azt, hogy a jelenleni szabályozással, a dízelek mellőzésével átestek
>>> a ló túlsó oldalára. Magyarul: meg kell változtatni a törvényeket.
>>>
>>> Károly
>>>
>>> Moravcsik Szilárd wrote:
>>>> Az lenne érdekes, ha mondjuk azt vizsgálnák meg, mondjuk 100 óra
>>>> működési időtartam alatt mennyit és mivel szennyez egy dízel és egy
>>>> "mezei" (nem plug-in) hibrid. Nem tudom, de érzésem szerint a hibrid
>>>> működése még akkor is tisztább, ha időnként a mondottak miatt
>>>> beröffenti a motorját.
>>>>
>>>> De a jövő biztosan a tisztán villamos autóké, a kiállítók (gyártók)
>>>> száma is ezt bizonyítja.
>>>>
>>>> Az lenne a jó, ha az erőművek tényleg tisztábban állítanák elő a
>>>> villamos energiát és mondjuk nem barnaszén elégetésével.
>>>>
>>>> Üdv:
>>>> Szilárd
>>>>
>>>> 2019. 03. 12. 5:43 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>>>> A szabály valóban nem jó, állítólag dolgoznak is rajta. Nem lehet
>>>>> okos az ember (a szabály alkotója) ez ügyben, mert mindenkinek igaza van.
>>>>> (Az egyik véglet .hu, ahol már a "környezetvédő szándékot" is
>>>>> jutalmazzák a zöld rendszámmal, a másik véglet .at, ahol csak a
>>>>> tisztán elektromosak kapnak zöld rendszömot.)
>>>>>
>>>>> Technikai magyarázat (mivel nekem is hibridem van): biztosan
>>>>> röviddel előtte startolt az illető az autóval, és a hibrid - akár
>>>>> fel vannak töltve az akkujai, akár nem - a hideg motort "azonnal"
>>>>> igyekszik üzemmeleggé tenni. Ilyenkor rövid ideig közepes
>>>>> fordulaton járatja a benzinmotort. Miutás elért kb. 60-70 fokot,
>>>>> utána viszont
>>>>> (városban) sokkal gazdaságosabb, mint bármelyik egyéb (akár
>>>>> start-stop automatikával szerelt) belsőégésű társa.
>>>>>
>>>>> Károly
>>>>>
>>>>> Kormos Imre wrote:
>>>>>> Persze, én mindent elhiszek. De ő azért parkolhat ingyen a
>>>>>> városban, mert nem szennyezi a belvárost, hiszen 30 km-t is
>>>>>> megtehet tisztán elektromosan.
>>>>>> Akkor meg miért szennyezi mégis?
>>>>>> Rosszul van ez a szabály kitalálva.
>>>>>> KI
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> -----Original Message-----
>>>>>> From: Elektro [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Ökrös
>>>>>> Miklós
>>>>>> Sent: Tuesday, March 12, 2019 3:45 AM
>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>> Subject: Re: [elektro] Egy kis elektrós téma
>>>>>>
>>>>>> Gondolom fűtött, neked pedig még volt ugyanehhez elegendő hő a
>>>>>> rendszerben.
>>>>>>
>>>>>> Üdv:
>>>>>> M.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> ----- Original Message -----
>>>>>> From: "Kormos Imre"
>>>>>> Sent: Tuesday, March 12, 2019 2:56 AM
>>>>>> Subject: Re: [elektro] Egy kis elektrós téma
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Tegnap álltam majd 10 percet a sorompónál, előttem állt egy zöld
>>>>>> rendszámos autó, aminek végig járt a benzines motorja, miközben az
>>>>>> én diesel autóm azonnal leállt, amikor a sorompóhoz értünk. Ez
>>>>>> milyen már??
>>>>>> KI
>>>>>>
>>>>>> -----Original Message-----
>>>>>> From: Elektro [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of
>>>>>> Moravcsik Szilárd
>>>>>> Sent: Monday, March 11, 2019 5:18 PM
>>>>>> Subject: [elektro] Egy kis elektrós téma
>>>>>>
>>>>>> 1. rész:
>>>>>> https://www.youtube.com/watch?v=aE5Cpo93XRk
>>>>>>
>>>>>> 2. rész:
>>>>>> https://www.youtube.com/watch?v=lPEpvZkoD1k
>>>>>>
>>>>>> Üdv:
>>>>>> Szilárd
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>
>>>>> ---
>>>>> Diese E-Mail wurde von Avast Antivirus-Software auf Viren geprüft.
>>>>> https://www.avast.com/antivirus
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list