[elektro] Extrem digital

hobilobi at gmail.com hobilobi at gmail.com
Sun Jun 30 23:30:30 CEST 2019


Éppen ezért én sosem hiszek a cégek saját oldalain lévő rengeteg pozitív 
visszajelzésnek.
Gyanús, ha egy céggel mindenki meg van elégedve, és nincs negatív 
vélemény, ugyanakkor máshol vannak
negatív vélemények.

István


2019.06.30. 8:40 keltezéssel, r3flow írta:
> A lenti történethez még az is hozzátartozik, hogy a történetet leírtam
> kommentben a termék alatt (csak a napló kedvéért, nem volt benne semmi
> sértő) és kimoderálták. :) Egyébként a számukra fontosabb termékeknél
> (érték és reklámbevétel fűggő lehet) aktívan moderálják a nem kellően
> pozitív (és kellő számú csillagot adó) kommenteket.
>
>
> On 2019. 06. 29. 18:19, r3flow wrote:
>> kitartóan hívogattam az ügyfélszolgálatot és 3 nap alatt nem sikerült
>> egyszer sem elérni telefonon az ügyfélszolgálatot. Nem sikerült
>> lemondani. Úgyhogy nekiálltam a futárcéggel kínlódni de végül (kb. 2
>> hetes késéssel) sikerrel zárult a sztori.
>>
>> De hátha lesz javulás a jövőben
>> https://index.hu/gazdasag/2019/03/21/egyesul_az_edigital_es_az_emag/
>>



More information about the Elektro mailing list