[elektro] Extrem digital

hobilobi at gmail.com hobilobi at gmail.com
Fri Jun 28 23:51:27 CEST 2019


Talán inkább a futárjuknak kellett volna ráírni az átvételi papírra, 
hogy csomagolás nélkül vette át tőled !
Ha ugyanis be van csomagolva, akkor a futár nem fogja ráírni, hogy nem 
sérült, hiszen nem látja.
Vagy a szeme láttára kellett volna becsomagolni.
Aztán lehet, hogy még azt is megtenném, hogy elmennék hozzájuk, hogy 
mutassák meg a sérülését.
Lehet, hogy semmit se tudnának mutatni.
Szó nélkül nem nyelném le a levonást, az biztos. Megemlíteném nekik, 
hogy a neten közzéteszem azt esetet, mint ahogy tetted is.
Hátha jobb belátásra lehet bírni őket.
Azt hiszem túl nagyok lettek már, és letojják, hogy egy-egy vevő 
elégedetlen velük.
Sok-sok évvel ezelőtt nagyon rendesek voltak még.



2019.06.28. 22:12 keltezéssel, Gabor Lantos írta:
> https://homar.blog.hu/search?searchterm=extreme&searchmode=OR&submit=Keres%C3%A9s
> Sajnos ma már ott tartunk, hogy komolyabb vásárlás előtt rákeresek a Homár -on az adott cégre.
> Kisebb sarki boltok komolyabb cuccok esetén eleve felejtősek...
>
>
> G.
>
>
> -----Original Message-----
> From: Elektro <elektro-bounces at centralnet.hu> On Behalf Of P Á
> Sent: Friday, June 28, 2019 9:02 PM
> To: elektro at centralnet.hu
> Subject: [elektro] Extrem digital
>
>   vásároltam egy hűtőöt fénykép alapján, nem azt küldték ami a képen volt mert más van a honlapon. Visszaküldtem, 14 napos elállás jogán, és az ő futárjuk vitte vissza. Most azt mondják sérülten érkezett nem volt becsomagolva ezért 20%-ot levonnak. A tanulság az hogy nem fényképeztem le, és nem irattam rá a szállítólevélre hogy nem sérült.
> Elnézést az off-ért de ezektől ne vásároljatok semmit, mert nem korrektek!
> Pali
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]




More information about the Elektro mailing list