[elektro] High side driver

elight elight at gmail.hu
Fri Nov 30 10:10:11 CET 2018


Szia

Nem értem a kérdést.
Szerintem egészen részletes adatlap ez.
Több olyan dologra is kiterjed,
amire mások nem szoktak.

Szóval a szupresszor ha 30V os
és az induktív terhelések miatt van ott,
a DC 12V és DC 24V -tól szerinted
milyen esetben mehetne tönkre.
Biztosíték kiolvadástól szerintem nem.
A MosFET része pedig elviseli a Ubat
negatív rákapcsolását is. (következő sor)
A -0,3V pedig általában, ha megnézed
minden hasonló FET meghajtó elektronikára
vonatkozik. Akkor mind tönkremenne.
Egyébként az már érdekes,
hogy a G meghajtáshoz (chargepump) a kondit
nem kell kívül rákötni. Ez egy kis dessert. :-)
Szóval, egyébként meg
  szoktak a terheléssel párhuzamosan
az erősen induktív hatások ellen gyors diódát tenni.

És itt pont nem olyan régen kérdeztem,
miért van a félhidas motorvezérlésnél,
   hogy a tápoldalira elég az 1-2A-es
míg a föld oldalira már esetenként
  akár  10-20A diódát tesznek?
Pont azért mert a 10-20 A -esnek kis áramoknál
összejön az hogy a -0.3-0,5V ot nem haladja
  meg a nyitófeszültsége. És azt ezek az IC-k még
negatívban jól tolerálják.

Ha ilyen gondod akad, ajánlom pl a
nekem már többször bizonyított
STPS2H100,  STPS8H100 párost.
Azok ilyen esetekre is egészen jól használhatók.

Üdv István


2018-11-29 18:09 keltezéssel, FuzArn írta:
> https://www.infineon.com/dgdl/Infineon-BTS7004-1EPP-DS-v01_00-EN.pdf?fileId=5546d4626102d35a016147550a725555
>
> Nem elvi hibas ez az alkatresz?
>
> Elso oldalon a D22 supressor ha ketiranyu, akkor mondjuk egy kiolvadt biztositek hatasara megszuno tapfesz kinyirja siman, mivel a VS nem lehet -0.3V-nal nagyobb.
> Ha egyiranyu a supressor akkor is  -0.6V-ot megkap a VS-en.
>
> Ez igy kuka, nem automotive. Vagy en nezek be valamit?!
>
>
>
> A.
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list