[elektro] "ANTI FRAUD" hátizsák
r3flow
zoltan.nagy at vivor.hu
Sun Jul 15 21:20:28 CEST 2018
On 2018-07-15 13:37, Jozef Gabulya wrote:
> a pin kod nelkuli fizetes eseten minden esteben a bank vallalja a feleloseget
Pontosabban a kártya kibocsátója vállalja a felelősséget. Ha a kibocsátó
egy klasszikus bank akkor simán bejelented a problémát és intézik
azonnal. Pl. CIB-nél ezt kell kitölteni és kész:
https://www.cib.hu/elerhetosegek/panaszkezeles/kartya_reklamacio
Viszont ha a kibocsátó történetesen nem Bank, hanem mondjuk közvetlenül
a Visa, akkor a Visa a kibocsátó és ebben az esetben nincs azonnali
visszatérítés, helyette egy 2-3 hónapos átfutási idejű procedúra végén
dől el, hogy mennyit kapsz vissza.
Például a Revolut (még) nem bank (de folyamatban van), így csalás esetén
esetén jelenleg még pontosan ez a helyzet, ott a Visa/MC a kibocsátó nem
a Revolut, tehát 2-3 hónap mire viszont látod a pénzed. :)
Z.
More information about the Elektro
mailing list