[elektro] OT: Ebay

uprogc . uprogc at gmail.com
Tue Jan 16 22:21:35 CET 2018


Ide kapcsolodik,

Szoval xyz helyen olyan vamaosunk van, hogyrendeltem egy 5'' TFT kijelzot
kinabol.
Mivel en mashol tartozkodtam rabiztam x-re hogy vegye ki. Odaadtam a
szamlat is kinyomtatva.
X el is ment hogy kivegye a csomagot, nem volt semmi problema a vamos
megnezte a szamlat, stb, kinyitotta a csomagot miutan kivette a kijelzot
szet akarta azt nyitani !! hogy mi van benne !! X ra kellett szoljon hogy
az egy kijelzo es nehogy elrontsa, nem lehet azt kinyitani, de ekkorra mar
a kijelzo egyik sarkanal majdnem szetnyitotta, ezt utolag tenyleg
megneztem, latszik hogy ott lazabb, szerencsere nem lett baja a cuccnak.

Namost egy ilyen baromnak a beperlese, stb tobbe kerul mint egy kijelzo ha
pl elrontja.
Nc.....


2018-01-16 23:17 GMT+02:00 uprogc . <uprogc at gmail.com>:

> Nem irhatom le :)
>
> 2018-01-16 23:16 GMT+02:00 umnyo <umnyo at freemail.hu>:
>
>> Hát nem tudom, hagyományos postán eddig rendszeresen csak szívtam a
>> vámmal és az ügyintézéssel. 3x rendeletem olyat amit vámolni kellett és
>> postán jött, részemről soha többet.
>>
>> Persze lehet azóta javult a dolog, és túl előítéletes vagyok.
>>
>> Szerintem semmi baj nincs nem tudom miért írtad le ezt. Kb negyed órát
>> vesz el, szinte hosszabb volt leírni, mint végigcsinálni.
>>
>> Attila
>>
>> "uprogc ." <uprogc at gmail.com> írta:
>> >Koszi.
>> >Ezek alapjan jobban jartam volna a hagyomanyos postaval.
>> >
>> >2018-01-16 22:44 GMT+02:00 umnyo <umnyo at freemail.hu>:
>> >
>> >> PCB-t még nem rendeltem, bár nem hiszem, hogy más lenne.
>> >>
>> >> Két lehetőséged van: megbízod a futárszolgálatot hogy intézze, vagy
>> >> intézed te magad.
>> >>
>> >> Nálam ahogy eddig történt:
>> >> Amikor feladták a csomagot a futárszolgálatnál, azonnal kaptam
>> értesítést
>> >> a futárszolgálattól, plusz egy rakás papirost, persze elektronikus
>> formában
>> >> dokumentumként. Ezeket kellett kitöltenem visszaküldenem
>> elektronikusan. Az
>> >> egyik pont egy egy megbízás, azaz megbízod őket, hogy járjanak el vám
>> >> ügyben, intézzenek ők mindent. Ha nem bízod meg őket, akkor elhozzák
>> hazai
>> >> földre, de mindent neked kell egyénileg intézned. Én eddig ilyet nem
>> >> csináltam, így erről nem tudok nyilatkozni, mindig a futárcégre hagytam
>> >>
>> >> A megbízásnak van egy árszabása az is pontosan rajta van. a többiben
>> >> bekérik a pontos adatokat értéket, számlát stb.Le lesz írva világosan,
>> >> érthetően, de ha gond van meg van adva egy ügyintéző is akivel tudsz
>> >> beszélni (nekem volt már hogy kellett, mert más volt elnevezésben a
>> >> számlán, mint amit vettem). Ez alapján kiszabják/kiszámítják a vámot
>> áfát,
>> >> stb. A fizetés történhet átutalással is a számukra, miután megvan az
>> >> összeg, vagy fizethetsz a futárnak is amikor kihozza az árut.
>> >>
>> >> Nekem eddig legalábbis leegyszerűsítve így működött, azt gondolom PCB
>> >> esetén sincs másképpen.
>> >>
>> >> Attila
>> >>
>> >> "uprogc ." <uprogc at gmail.com> írta:
>> >> >Sziasztok,
>> >> >
>> >> >Lenne nehany kerdesem a TNT szallitoval kapcsolatban.
>> >> >
>> >> >Rendeltem kinabol valami PCBket. TNTvel fogja kuldeni.
>> >> >Arra lennek kivancsi hogy vam es AFA ugyben hogy mukodik ilyen
>> esetben a
>> >> >dolog.
>> >> >
>> >> >Hol kell atvenni a csomagot, hol kell fizetni az AFAt es a vamot ?
>> >> >Vagyis a door-to-door megvalosul, vagy kell mennem a paypales
>> szamlaval
>> >> >valahova ahol atvehetem majd a csomagot ?
>> >> >Vagy eleg az a szamla nekuk amit a kinai ceg ad ?
>> >> >
>> >> >Koszi,
>> >> >Udv.
>> >> >
>> >> >
>> >> >
>> >> >2018-01-14 8:35 GMT+02:00 Bali Zoltan <eltexto at freemail.hu>:
>> >> >
>> >> >> Nem írtam, hogy olyanról beszélek,
>> >> >> aminél már a megrendelés után ilyen volt
>> >> >> a gomb felirata (Return this Item). Alatta meg,
>> >> >> apró betűs link, "Leave Feedback". Még semmit
>> >> >> nem csináltam.
>> >> >>
>> >> >> Üdv.  Zoli
>> >> >>
>> >> >> 2018.01.13. 20:30 keltezéssel, Pipi írta:
>> >> >>
>> >> >>> Ha már egyszer értékelted akkor nincs többet feedback, jogos hogy
>> >> >>> eltünik...
>> >> >>> ha kifutottál az időből akkor is eltönik a feedback...
>> >> >>> a következő lehetőséged ha már megkaptad/értékelted, hogy
>> elromlott/gáz
>> >> >>> van ezért értelemszerű a return....
>> >> >>>
>> >> >>> 2018.01.13. 17:54 keltezéssel, Bali Zoltan írta:
>> >> >>>
>> >> >>>> Hali!
>> >> >>>>
>> >> >>>> Az miért van, hogy van olyan tétel,
>> >> >>>> aminél nem a "Leave feedback"
>> >> >>>> a kiemelt gomb, hanem "Return this item"?
>> >> >>>> Ami értékelés után is, továbbra is ki
>> >> >>>> van emelve? Problémás a termék?
>> >> >>>>
>> >> >>>> Köszi
>> >> >>>>
>> >> >>>> Üdv.  Zoli
>> >> >>>>
>> >> >>>> -----------------------------------------
>> >> >>>>           elektro[-flame|-etc]
>> >> >>>>
>> >> >>>>
>> >> >>>>
>> >> >>>
>> >> >>>
>> >> >> -----------------------------------------
>> >> >>          elektro[-flame|-etc]
>> >> >>
>> >> >-----------------------------------------
>> >> >          elektro[-flame|-etc]
>> >>
>> >> -----------------------------------------
>> >>           elektro[-flame|-etc]
>> >>
>> >-----------------------------------------
>> >          elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>
>
>


More information about the Elektro mailing list