[elektro] Banggood.com reklamáció

elektroslista at gmail.com elektroslista at gmail.com
Mon Dec 3 22:54:03 CET 2018


Azóta megjött emailben  az értesítés is a reklamációra felminősítésről:

 Feladó: service at paypal.com <service at paypal.com>
Címzett: Ferenc...
Dátum: 2018. december 3., 16:13:34
Tárgy: A(z) PP-007-.... azonosítószámú eset felminősítve reklamációvá

===8<============Eredeti levél szövege================es Ferenc László Görgényi! A problémát reklamációvá minősítette fel, így további információkat ..







Kedves Ferenc ...!
A problémát reklamációvá minősítette fel, így további információkat fogunk bekérni az értékesítőtől. A kereskedő (Banggood Technology Co., Limited) az alábbi határidőig válaszolhat a PayPal megkeresésére: 2018. december 13. A legtöbb reklamációt 30 napon belül sikerül megoldani, de a folyamat ennél hosszabb ideig is eltarthat.
A vizsgálat során előfordulhat, hogy további adatokra lesz szükségünk és ezzel kapcsolatban felkeressük Önt. Ebben az esetben kérjük, hogy a kért határidőn belül reagáljon a megkeresésünkre. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy az esetet lezárjuk, és az értékesítő javára döntünk.


Az eset adatainak megtekintése


Tranzakció adatai
Eset száma: PP-007-...
Eladó neve: Banggood Technology Co., Limited
Tranzakció összege: 6 987 HUF
Tranzakció dátuma: 2018. október 4.
Az Ön tranzakcióazonosítója: 4MT..

A reklamációk kivizsgálásával és megoldásával kapcsolatos információért tekintse meg a PayPal-számlája létrehozásakor elfogadott PayPal felhasználói megállapodást. Nincs más dolga, mint a PayPal oldalai alján található Jogi tudnivalók gombra kattintani.
Üdvözlettel:
PayPal






Sziasztok!

Nagy valószínűséggel csak sikerült  Paypal reklamációvá felminősítenem a panaszom. Úgy értelmezem, hogy mióta a Paypal felé 
jeleztem a problémám, az eddig csak továbbította azt a Banggood felé és a válaszait pedig megküldte nekem. Most miután ismét 
megválaszoltam és elküldtem az eladónak, hogy senki nem tud a küldeményről..., ráklikkeltem az esettel kapcsolatos levelezést 
tartalmazó ( Vitarendezési Központ ??)  Paypal oldal alján a "Küldés a Paypal-nek" vagy valami hasonló feliratú linkre és a 
megnyitott oldalon  közölte, hogy ezentul már nem továbbítja a Banggood felé az üzeneteimet, ő foglalkozik vele és dec. 13.-ig 
kapok értesítést, hogyan áll az esetem, de a végleges lezárás dec. 28.-ig is eltarthat. 
Majd megírom az eredményt.

Ebay-n is volt már pár reklamációm, csak olyat jeleztem feléjük amit nem kaptam meg és minimum 4-5 ezer forintos tétel volt, 
ha elég kitartó voltam általában visszakaptam a pénzem. Olyan esetem is volt pár, hogy közben kizárták az eladót 
(gondolom pont azért mert más sem kapta meg a csomagját), ott lehet, hogy rosszul leveleztem, mert mindig elbuktam a pénzem. 
A Paypalt most vontam be először.
Aliexpressen eddig ha jeleztem, hogy nem jött meg a cucc, vagy visszakaptam az eladótól általában első üzenetemre a pénzem, vagy 
egyáltalán nem. Szerencsémre a nagyobb összegeket (pár tételt) visszakaptam.
Talán az is probléma, hogy nem szoktam értékelést leadni a vásárlások után, ez -gondolom- úgy mint a Vateránál is, látható és 
ezért nem tartanak az eladók negatívtól. 

Feri 



> Szia,

> vagy 1000 éve nem csináltam ilyet, de a Resolution center-ben kell 
> elvileg megkeresni a panaszodat, és van olyan, hogy Escalate to Claim. 
> Oda lehet, hogy kell magyarázatot írnod, tracking kódot berakni, stb.
> A banggooddal (lekopogom) sose volt semmi bajom, pedig már volt vagy 30 
> rendelésem, de mások mondták, hogy elég suttyók és nyomogatják az előre 
> megírt válaszokat. Nem jött a csomag: küldj képet róla, és hasonlók.
> Szóval én nem levelezgetnék tovább velük, nyomnám a paypalon rögtön.

> 2018.12.02. 21:12 keltezéssel, elektroslista at gmail.com írta:
>> Sziasztok!

>> Rendeltem egy terméket elsőbbségi postával, meg azt hiszem biztosítással (6-11 nap szállítással) okt. 5.-én a Banggood.com-on ami nem érkezett meg,  A nyomkövetés csak Hollandiáig tart, onnan csak annyi, hogy külföldre postázva.

>> Angolból sajnos gyenge vagyok, inkább csak a műszaki kifejezéseket ismerem, egyébként Google és egyéb fordító oldalak a barátom.  Jeleztem a Banggood.com felé,
>> hogy nem kaptam meg a terméket és kérem vissza az árát, annyi választ kaptam, hogy a szállítás elhúzódhat. Ismét írtam nekik, arra már
>> választ sem kaptam. Mivel Pay Palon keresztül fizettem, jeleztem feléjük is, hamar válaszoltak is, hogy jelzik a Banggood.com felé a
>> panaszom, rá 3 napra ismét írtak emailben, hogy megjött az eladó válasza: Szokásos sablon mellébeszélés, hogy érdeklődjem meg a Postán, kérdezzem
>> meg a szomszédokat, effélék. Válaszomban ismét kértem, hogy mivel nem kaptam meg a terméket fizesse vissza az árát, erre már nem reagált.
>> A Paypal mindkét üzenetében figyelmeztetett, hogy ha nem sikerül az eladóval rendezni az ügyet:
>> " 2018. december 13.-ig arra is van lehetősége, hogy az esetet reklamációvá minősítse fel. Ha egy esetet reklamációvá minősítenek fel, ellenőrizzük az ügyet, és általában 10 napon belül döntést hozunk.
>> Ha az esetet nem minősítik fel reklamációvá, automatikusan lezárjuk 2018. december 13. napon. Lezárás után az esetet nem lehet újra megnyitni, sem pedig felminősíteni PayPal-reklamációvá"

>> Na itt elakadtam. Sehol nem találok infot arra, hogy hol és hogyan tudom reklamációvá felminősíteni a panaszom.

>> Feri


> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



-- 
Üdvözlettel,
Elektroslista                            mailto:elektroslista at gmail.com



-- 
Üdvözlettel,
 Elektroslista                            mailto:elektroslista at gmail.com


More information about the Elektro mailing list