[elektro] Banggood.com reklamáció

elektroslista at gmail.com elektroslista at gmail.com
Sun Dec 2 23:30:28 CET 2018


> Először írj a banggoodnak, hogy ha nem utalják vissza azonnal az árat, 
> reklamálni fogsz a Paypalnél. Ez szerintem hatni fog.
> Ed
Már tudják, hogy jeleztem a Paypalnél is a problémát, mivel az megkereste őket a panaszommal és
erre kaptam azt a választ a Banggood-tól, hogy kérdezzem meg a szomszédaimat is... :).
A Paypal pedig azt javasolta, hogy reklamációnak minősítsem az esetet, akkor 10 napon belül döntenek.
De nem tudok rájönni, hogy hol és hogyan lehet.

Feri


>> Sziasztok!

>> Rendeltem egy terméket elsőbbségi postával, meg azt hiszem biztosítással (6-11 nap szállítással) okt. 5.-én a Banggood.com-on ami nem érkezett meg,  A nyomkövetés csak Hollandiáig tart, onnan csak annyi, hogy külföldre postázva.

>> Angolból sajnos gyenge vagyok, inkább csak a műszaki kifejezéseket ismerem, egyébként Google és egyéb fordító oldalak a barátom.  Jeleztem a Banggood.com felé,
>> hogy nem kaptam meg a terméket és kérem vissza az árát, annyi választ kaptam, hogy a szállítás elhúzódhat. Ismét írtam nekik, arra már
>> választ sem kaptam. Mivel Pay Palon keresztül fizettem, jeleztem feléjük is, hamar válaszoltak is, hogy jelzik a Banggood.com felé a
>> panaszom, rá 3 napra ismét írtak emailben, hogy megjött az eladó válasza: Szokásos sablon mellébeszélés, hogy érdeklődjem meg a Postán, kérdezzem
>> meg a szomszédokat, effélék. Válaszomban ismét kértem, hogy mivel nem kaptam meg a terméket fizesse vissza az árát, erre már nem reagált.
>> A Paypal mindkét üzenetében figyelmeztetett, hogy ha nem sikerül az eladóval rendezni az ügyet:
>> " 2018. december 13.-ig arra is van lehetősége, hogy az esetet reklamációvá minősítse fel. Ha egy esetet reklamációvá minősítenek fel, ellenőrizzük az ügyet, és általában 10 napon belül döntést hozunk.
>> Ha az esetet nem minősítik fel reklamációvá, automatikusan lezárjuk 2018. december 13. napon. Lezárás után az esetet nem lehet újra megnyitni, sem pedig felminősíteni PayPal-reklamációvá"

>> Na itt elakadtam. Sehol nem találok infot arra, hogy hol és hogyan tudom reklamációvá felminősíteni a panaszom.

>> Feri


> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



-- 
Üdvözlettel,
 Elektroslista                            mailto:elektroslista at gmail.com


More information about the Elektro mailing list