[elektro] Bangood.com reklamáció
elektroslista at gmail.com
elektroslista at gmail.com
Sun Dec 2 21:06:27 CET 2018
Sziasztok!
Rendeltem egy terméket elsőbbségi postával, meg azt hiszem biztosítással (6-11 nap szállítással) okt. 5.-én a Bangood.com-on ami nem érkezett meg, A nyomkövetés csak Hollandiáig tart, onnan csak annyi, hogy külföldre postázva.
Angolból sajnos gyenge vagyok, inkább csak a műszaki kifejezéseket ismerem, egyébként Google és egyéb fordító oldalak a barátom. Jeleztem a Bangood.com felé,
hogy nem kaptam meg a terméket és kérem vissza az árát, annyi választ kaptam, hogy a szállítás elhúzódhat. Ismét írtam nekik, arra már
választ sem kaptam. Mivel Pay Palon keresztül fizettem, jeleztem feléjük is, hamar válaszoltak is, hogy jelzik a Bangood.com felé a
panaszom, rá 3 napra ismét írtak emailben, hogy megjött az eladó válasza: Szokásos sablon mellébeszélés, hogy érdeklődjem meg a Postán, kérdezzem
meg a szomszédokat, effélék. Válaszomban ismét kértem, hogy mivel nem kaptam meg a terméket fizesse vissza az árát, erre már nem reagált.
A Paypal mindkét üzenetében figyelmeztetett, hogy ha nem sikerül az eladóval rendezni az ügyet:
" 2018. december 13.-ig arra is van lehetősége, hogy az esetet reklamációvá minősítse fel. Ha egy esetet reklamációvá minősítenek fel, ellenőrizzük az ügyet, és általában 10 napon belül döntést hozunk.
Ha az esetet nem minősítik fel reklamációvá, automatikusan lezárjuk 2018. december 13. napon. Lezárás után az esetet nem lehet újra megnyitni, sem pedig felminősíteni PayPal-reklamációvá"
Na itt elakadtam. Sehol nem találok infot arra, hogy hol és hogyan tudom reklamációvá felminősíteni a panaszom.
Feri
--
Üdvözlettel,
Elektroslista mailto:elektroslista at gmail.com
More information about the Elektro
mailing list