[elektro] akkukapacitás
FuzArn
fuzarn at gmail.com
Thu Sep 28 12:51:45 CEST 2017
Prius akku ?
Cellankent megveheted ali-n, erre van kitalalva, ha nem toltod / sutod
ki full.
Egyebkent bontóban 60-100e, de lehet azt nem birja el a projekt.
Marmint, hogy hasznalt alkatresz legyen benne.
Arnold
On 9/27/2017 20:11, Skandar Graun wrote:
> Még gondolkodás alatt, de 48V-ban gondolkodom... egyébként ez is egy jó
> kérdés.
> A jelenlegi motor 400V 750W, 1440 f/perc
> Ennek helyére megy a DC motor.
> A DC motort nem kéne jobban pörgetni, mint ez, mert a szivattyú nem szereti.
> Ezért szabályozás menne rá, tacho-s, vagy jeladós motorral.
> De a csökkentett fordulathoz csökkentett teljesítményfelvétel is jár...
> kivéve, ha terhelik, mert a fordulatszám stabilizálásával a nyomaték is
> javul.
> A DC motorok egyébként is pont nyomatékigényes helyre valók.
>
>
> 2017. szeptember 27. 20:04 Imre Kormos írta, <imre.kormos at gmail.com>:
>
>> A motor hány voltos?
>> ki
>>
>> 2017.09.27. 19:17 ezt írta ("Skandar Graun" <sgraun at gmail.com>):
>>
>>> Sziasztok.
>>>
>>> Adott egy 800W-os DC motor. Ennek kellene kb egy órán át működnie
>>> akkumulátorról.
>>> Be kellene méreteznem az akkut.
>>> 48V -os rendszerben gondolkozom, ez kb 20A áramfelvételt jelent.
>>> A becslésem alapján kb 100 Ah kapacitás bőséggel elegendő lenne erre a
>>> célra.
>>> De ez becslés, gyakorlati tapasztalat még nincs.
>>> Hátha van valakinek és tud segíteni egy pontosabb értékkel, számítási
>>> móddal.
>>>
>>> A másik, hogy milyen akkuban gondolkozzak... ár/élettartam,
>>> tölthetőség/térfogat szempontok szerint. ( A térfogat azért érdekes, mert
>>> egy tologatható kocsi hidraulikus tápegysége... nem nagyon van hely az
>>> akkuknak.)
>>>
>>> Köszi előre is.
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list