[elektro] Átbillent már a kapcsoló?

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Sep 19 08:29:22 CEST 2017


Főnököm mesélte múltkorában, hogy az apja a családi gazdaságban a
trakesz után kötött kettő (!!!) pótossal is betolat a garázsba... :-)

Best regards,
Andy

Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> írta (2017. szeptember 19. 7:00):
> Pont a VW reklámozza mifelénk (.at, .it) valamelyik típusát (elfelejtettem,
> melyiket, ha jól emlékszem, valami kisbusz szerűt) azzal, hogy a lovardában
> röhögnek a lovak, mert nem tud betolatni a pasi a lószállító utánfutóval a
> szűk helyre, mire besz egy ilyet, ami magától betolat. (Biztos megtalálható
> a juhtyúkon is vagy valahol a neten.)
>
> Károly
>
> Imre Kormos wrote:
>>
>> A teljesen önvezető kocsi nem az én életemben fog megvalósulni.
>> Persze, egy autópályán menni fog. Talán városi környezetben is. De már
>> autópályán, eltereléskor, amikor a sárga terelőcsíkot össze-vissza
>> taposták
>> az autók, nem fog tudni vezetni. Vagy amikor kempingben be kellene tolatni
>> a lakókocsival a fák közé.. Reménytelen.
>> Ki
>>
>> 2017. szept. 16. 9:16 ezt írta ("hobilobi at gmail.com"
>> <hobilobi at gmail.com>):
>>
>>> Amint megoldódik az önvezető autó (jogilag és műszakilag), az emberek egy
>>> részének teljesen felesleges lesz
>>> saját kocsit tartani. Amikor éppen menni akar, telefonon házhoz rendel
>>> egy
>>> kocsit, aztán a célnál szabadjára engedi.
>>> Amennyibe egy saját kocsi fenntartása kerül, annyiból kijöhet az ilyen
>>> szolgáltatás használata is.
>>> Főleg ha nem napi szinten van rá szükség. Arról már nem is beszélve, hogy
>>> a parkolási gondok is jelentősen csökkennének.
>>> Persze akiknek ebből jelentős bevételük van, azok ennek nem örülnének.
>>>
>>>
>>> 2017.09.15. 5:25 keltezéssel, Zoltán Hermesz írta:
>>>
>>>> Teljesen egyetértek.
>>>> A napi életciklushoz teljesen elegendő lenne egy smart méretű
>>>> villanyverda.
>>>>
>>>> Szondi <szondilaszlo at gmail.com> írta (2017. szeptember 14. 19:15):
>>>>
>>>>>
>>>>> 2017.09.14. 17:47 keltezéssel, Varga Zoltán írta:
>>>>>
>>>>>> Nekem az elektromos autóval kapcsolatban az a véleményem, hogy:
>>>>>>
>>>>>> - nekem csak akkor lesz ilyen, ha már végképp nem lesz más.
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Előbb-utóbb bekövetkezik. Nem holnap, de a mostanság születettek már jó
>>>>> eséllyel megtapasztalják.
>>>>> Az is valószínű, hogy az átállás több évtized lesz.
>>>>>
>>>>> - és még ebben az esetben is megoldást kellene találni arra, hogy az
>>>>> akku
>>>>>>
>>>>>> feltöltése "tankolás" ugyanolyan gyors, 1-2 perg legyen, mint egy mai
>>>>>> belsőégésű motorosnál.
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Nem feltétlen. Mindössze a közlekedési szokásainkat kellene átírni.
>>>>> Ha kivesszük a fuvarozást és a tömegközlekedést a pakkból,
>>>>> a személyautók egy jó része kevesebbet fut, napi szinten, mint egy
>>>>> mostani
>>>>> gagyibb
>>>>> villanyautó hatótávja. Sokkal. Csak halkan jegyzem meg, hogy a
>>>>> shoppingolós,
>>>>> kozmetikás, fodrászos rétegnek a
>>>>> két tonnás terepjáró helyett egy villanybringa is megtenné, de legjobb
>>>>> esetben is egy
>>>>> Smart méretű villanyos négykerekű. Ezzel még a gyerkőcöt is lehet
>>>>> bölcsődébe, óvodába, iskolába vinni.
>>>>> Ha  az ilyen járgányok emberi áron lennének, felére csökkenne büdös,
>>>>> jobban
>>>>> lehetne parkolni
>>>>> és még talán gyorsabb is lenne. Ha még otthon is lehetne kedvezményesen
>>>>> tölteni (pl. éjszaka), az
>>>>> csak hab lenne a tortán. Ehhez viszont el kellene dönteni, hogy mi a
>>>>> fontosabb,
>>>>> a benzin profitja és a büdös levegő, vagy az élhetőbb környezet.
>>>>>
>>>>>
>>>>> Üdv.:
>>>>> Anonymus
>>>>>
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list