[elektro] Elektronyos kőccség.
Xorn
toth.endre at gmail.com
Thu Sep 7 16:28:06 CEST 2017
Én megelégszem ezzel az eggyel, a többit elhiszem bemondásra. Hogyan
ellenőrzöd ezt, és csak ezt, de ezt minden egyes példányon?
Best regards,
Andy
Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com> írta (2017. szeptember 7. 16:25):
> Egy olajszűrőnek van legalább 50 paramétere (amit ellenőrizhetnek) még ezen
> az egy paraméteren kívül.
> KI
>
> 2017. szeptember 7. 15:32 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>
>> > Nyilván képtelenség egyenként a csapágyakat automatikusan ellenőrizni
>> még a
>> > szalagon... csak a karosszéria préselésénél lehet minőség szerint
>> > szelektálni, minden más alkatrésznél vagy megfelel vagy komplett selejt a
>> > termék, más lehetőség nincs.
>>
>> Most akkor mit nem értek...? Lehet vagy nem lehet egyenként mindent
>> ellenőrizni?
>>
>> Amúgy biztos én vagyok a fantáziátlan, de nem tudok elképzelni olyan
>> módszert, amivel ellenőrizhető, hogy egy GO-szűrő tudja-e a névleges 2
>> mikronos szűrést. Ehhez fel kellene tölteni gázolajjal,
>> keresztülnyomni rajta valamennyit, és megnézni, hogy a kimeneti
>> oldalon mi van (hogyan is lehetne ezt?). Utána kimosni és kiszárítani
>> a szűrőt, hogy a felhasználó "új"-nak kapja meg. Ezt hogyan is...?
>> Annyit OK megnézni, hogy nem ereszt át, pl. belefújnak, és ha adott
>> mértékű a nyomásvesztés, akkor ennyi volt, mehet a dobozba, ha több,
>> akkor lyukas és selejt. Ez megy. A 2 mikront csak a szűrőanyag
>> beszállítójától kapott bemondásra tudod "ellenőrizni", ill.
>> szúrópróbaszerűen ellenőrizni a szűrőanyagot, de kb. ennyi.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> Gábor Auth <auth.gabor at gmail.com> írta (2017. szeptember 7. 15:26):
>> > Hi,
>> >
>> > On Thu, Sep 7, 2017 at 3:21 PM Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
>> >
>> >> De igen, egyforma.
>> >>
>> >
>> > Jó, akkor egyforma.
>> >
>> > De gázolajszűrőt nem tudsz 2 mikronos szűrésre egyenként tesztelni!
>> >>
>> >
>> > Jó, akkor csak ellenállást és préselt karosszériát tudsz egyenként
>> > letesztelni.
>> >
>> > A 60 ezret kell ennek is, annak is biztonsággal megfutnia.
>> >
>> >
>> > A pontatlanabb karosszéria nem tudja lefutni ugyanazt a kilométert? Egyik
>> > esetben hiszel a szelektálásban, másik esetben teljes képtelenségnek
>> tartod?
>> >
>> > Erről van szó, hogy képtelenség minden egyes darabot ellenőrizni.
>> >
>> >
>> > Nem képtelenség. A darabonkénti ellenőrzés a jelenlegi gyártástechnológia
>> > alapja.
>> >
>> > "Pedig ellenőriznek részfázisokban is és végterméket is. Minden egyes
>> >> példányt és szinte azonnal, hogy ne gyártsanak le 50-100-500 selejtet,
>> >> amíg kiderül a hiba."
>> >> Kezdelek nem érteni...
>> >>
>> >
>> > Mit nem értesz azon, hogy minden egyes terméket többször is ellenőriznek
>> a
>> > gyártás folyamán?
>> >
>> > Bye,
>> > Auth Gábor
>> > -----------------------------------------
>> > elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list