[elektro] Szakmunka - nem semmi
umnyo
umnyo at freemail.hu
Sun Nov 12 22:16:15 CET 2017
Haszongépjárműveknél - sajnos - valóban bevett gyakorlat.
Ugyanis ez egy jó kis spórolás a fuvarozó részéről. De a valóság az, hogy a haszonra gyártott abroncsok nakcsak egy része vágható/formázható újra, amit eleve olyan rétegrenddel készítenek, ami erre alkalmas, A hazai és keleti gyakorlat az, hogy azt is újravágják, amit nem kéne. ...
Ilyen szerszám kapható bárki részére semmi extra nincs benne. Alapvetően a targoncagumik nem úgy vannak tervezve hogy újravághatóak legyenek. A benne lévő övek, övrendszerek élettartama kb annyi, amennyi idő alatt elkopik a rendes futófelület. A targoncagumiknál a gyártók is úgy számolnak, hogy az igencsak igénybe lesz véve az élettartama során - statikai szempontból vizsgálva. Az hogy valaki ügyes és újravágja - az egy másik történet. Pénz beszél kutya ugat.
Attila
"Ekati Bt." <ekati at kabelszat2002.hu> írta:
>> A kézügyességét nem vitatom,
>Én sem, nagyon ügyes.
>
>>az eljárást viszont annál inkább.
>Haszongépjárműveknél ez bevett gyakorlat. Kamionoknál is ami közutakon
>közlekedik.
>
>> Hacsak nem kifejezetten olyan gyártmányú az abroncs, amiben van ilyen lehetőség. Targoncagumiknál ez nem jellemző.
>Szerintem ez olyan fajta. Nem az egész gumi volt ilyen. Látszik is, hogy
>nem akárhol kezdi. A széleken látszik az eredeti. Az nem derül ki a
>videóból miért kellett újra gumizni az abroncsot de gondolom nem
>véletlenül csinálták. A szerszám se úgy néz ki mint aminek ez volt az első.
>
>-----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list