[elektro] Villanyverda..

FuzArn fuzarn at gmail.com
Thu Mar 9 23:39:58 CET 2017


Ok (gazdagok, megszallottak) azok, akik kifizetik azt a fejlesztest ami aztan tomegtermek formaban megfizetheto es elerheto lesz mindenki szamara.

Tesla asszem 3 milliot bukik az autoin, Fiat az 500-ason szinten ha jol remlik millios nagysagrendet pl.
Hirtelen:
http://jarmuipar.hu/2017/03/minden-autojan-225-millio-forintot-bukik-tesla/


Mondjuk a fosszilis energiahordozok kornyezeti / eü artalmait kotve hiszem, hogy barmi felul tudja mulni.... szoval nyomni kell a villanyautot, barmi aron, majd beérik!

Annal undoritobb dolog a vilagon nincs, hogy abba a levegobe toljuk vissza par meteren belul egy belso egesu motor mindenfele mocsokkal teli kipuffgazat, amibol masodpercenkent levegot veszunk. 

Ez a civilizacionk szegyene, ugy, hogy villanyauto hamarabb volt kb mint belsoegesu.

Utobbi Ferrariba meg hasonlokba valo hetvegere. Ugy mint a kerti grillen steak sütés.  Amolyan rock'n roll... 

A.

> On 2017. Mar 9., at 12:15, Topybear <topybear at gmail.com> wrote:
> 
>> On 2017. 03. 09. 11:34, Gábor Auth wrote:
>> Hi,
>> 
>>> On Thu, Mar 9, 2017 at 10:44 AM Topybear <topybear at gmail.com> wrote:
>>> 
>>> Nem lehetetlen, de a Demszki-karók ehhez képest kutyaf.sz.k és még
>>> "szépek" is... Most képzeld el, hogy négy méterenként körbe van karózva
>>> az összes utca töltőoszlopokkal.
>>> 
>> Miért kellene karón lennie? Miért nem lehet a jármű alatt egy dokkoló?
> 
> Esőben, latyakban turkáljon ott lenn az, akinek három anyja volt. Meg dugd be oda a bankkártyádat fizetéskor...
>> Először úgyis a parkolóházak és az irodaházak föld alatti parkolói kapják
>> meg a dokkolókat, aztán ha kialakult a best practise, akkor majd megy a
>> dolog az utcára is. De gyanítom, hogy addigra már megjelennek az önvezető
>> autók és nem lesznek az utcán parkolók, mert nem kell a ház előtt állnia a
>> kocsiknak, ha szükséges, akkor házhoz jönnek valahonnan, ahol tudnak
>> töltődni.
> 
> Azért megnézem, amikor egy órát vár a polgár arra, hogy a délutáni csúcsban - amikor az összes önvezérlő autó bejön a vecsési káposztaföldek helyén kialakított betonplaccokról - elindulhasson haza.
> Egyébként meg pofán vágnám az autót, ha az óránként 250-be kerülő utcai parkolás helyett önállóan benavigálná magát az óránkét 1200-ba kerülő parkolóházba.
> 
> Az a bajom ezzel az egésszel, hogy míg a villanyautózás valahol a Montgolfier fivérek szintjén jár, ehhez képest az ügyes marketing miatt mindenki úgy tekint rá, mintha megtaláltuk volna a szent grált. Valójában a megoldandó problémák halmazának csak a felszínét kapargatjuk, közel sem olyan zöld, mint ahogy beállítják, (még szakmabeliek közül is) nagyon kevesen próbálják meg a villanyautózást komplexen, környezeti hatásokkal együtt vizsgálni. És úgy tűnik még jó darabig szalonzöld gazdagok és megszállottak drága játékszere lesz csak. :(
> 
> Topy
> 
> -----------------------------------------
>         elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list