[elektro] Villanyverda.. a töltés fajtája a legkisebb probléma :-)
FuzArn
fuzarn at gmail.com
Thu Mar 9 23:04:52 CET 2017
Sztem ez mashogy fog kinezni.
Pont ahogy a filmek zenek eseten. Volt a torrentes vadhajtas, aztan lett a streaming szolgaltatas.
Nem eri majd meg veszodni mindenkinek a hazara takolt napelemmel, plane, hogy nem mindenki lakik csaladi hazban.
(Az allamnak meg kell a bevetel, vagy igy, vagy ugy, valamibol kell az aszfalt az utba. Hacsak nem kell mindenkinek ado helyett nanorobotot vasarolni, amelyik utat epit :)
A.
> On 2017. Mar 9., at 11:01, SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com> wrote:
>
> Hali!
>
> A legizgalmasabb mégis az lesz, amikor a kormányok rájönnek, hogy az az
> irdatlan mennyiségű pénz, amit most a benzin sápjából beszednek, igen csak
> hiányozni fog.
> Na, akkor lesz majd érdekes dolog a "villanyszőkítés". Majd NAV kommandók
> fogják járni az utcákat, hogy ki tölti napelemről a kocsit úgy, hogy nem
> fizeti be a jövedéki adót. Online villanykassza lesz minden kocsin.
>
> Szabolcs
>
>
> 2017. március 9. 9:07 hg12345 írta, <hg12345 at freemail.hu>:
>
>> Hi
>>
>> azért van ennél is egy nagyobb probléma amiről nem beszélnek vagy nem
>> veszik figyelembe.
>>
>> Mihelyt megnő az elektromos autó penetráció, kevés lesz a villany, még ha
>> elég is lenne, akkor is a jelenlegi
>> kábelezés nem fogja bírni.
>> Ha sokan otthon töltik az autójukat, végül is teljesen mindegy, hogy tömb
>> vagy kertvárosi környezetben, megnövekszik a készenléti áram igény,
>> cserélni kell a hozzávezetéseket, trafókat és a távvezetékeket.
>>
>> A központi töltőállomások (mindegy hogy milyen módon tölt) is a ki kell
>> építeni a villanyt azt is valahonnan venni kell, szintén a fenti probléma
>> áll elő.
>>
>> Nem hiszem, hogy minden embert rá lehet venni, hogy csak völgy szakaszban
>> töltsön, de nyáron ez se tökéletes megoldás amikor éjszaka is mennek a
>> légkondik.
>>
>>
>> Xorn <toth.endre at gmail.com> írta:
>>> Jól nézne ki az a 26 m-es antenna minden sarkon, ahogyan forog az
>>> autók után, és szórja rájuk a fél MW-ot. Meg az autókon a 24 m2 (ha
>>> jól értettem) vevőmodul is. Egy ekkora antennával már vitorlázni is
>>> lehetne... :-)
>>>
>>> Az a hatásfok % nem a kisugárzottból visszavett, hanem csak a vevő
>>> oldal hatásfoka lehet inkább.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> FuzArn <fuzarn at gmail.com> írta (2017. március 9. 0:38):
>>>>
>>>>
>>>> https://m.youtube.com/watch?v=RNqEyfVrEug
>>>>
>>>> 82% hatasfok, 34000W, 1975-ben, 1.5km
>>>>
>>>>
>>>> Mit ossze tudtok rugozni olyan dolgon, ami mar 20 eve is elavult volt ;)
>>>>
>>>>
>>>> A.
>>>>
>>>>> On 2017. Mar 8., at 15:23, elight <elight at gmail.hu> wrote:
>>>>>
>>>>> Engem csak az zavar,
>>>>> hogy ha egy tekercstől elveszik a vasmagot,
>>>>> az leég. Ha marad benne, akkor meg szór..
>>>>> Szóval kell az a szabályzókör , hogy csak
>>>>> akkor adjon át energiát, ha maximálisan jó a csatolás
>>>>> egyébként meg ne szórja egy szemernyit sem.
>>>>> Ekkora energiáknál nem igazán jó a "likas fazék"..
>>>>> Na jó ez még nem megoldhatatlan.
>>>>> De igazán akkor a leghatékonyabb ha
>>>>> eleve bele van kódolva a csatolási rendszerbe
>>>>> ez az automatizmus.. És nem pedig külön
>>>>> kell még gondoskodni erről is.
>>>>> Üdv István
>>>>>
>>>>> 2017-03-08 15:13 keltezéssel, jhidvegi írta:
>>>>>> Xorn wrote:
>>>>>>> A kerékben van egy sorozat tekercs, ami "légrés nélkül" pont passzol
>>>>>>> az útba szerelt tekercsekhez, amik adják az energiát. És még csak nem
>>>>>>> is mozog, ha elég rövid a töltőimpulzus. :-)
>>>>>>
>>>>>> Ezt elmondják, vagy csak gondolod?
>>>>>>
>>>>>> hjozsi
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list