[elektro] Villanyverda..
Xorn
toth.endre at gmail.com
Thu Mar 9 08:20:09 CET 2017
Nem az űrtechnika a lényeg, hanem hogy ha éppen nem sikerül pont
időben lekapcsolni, az mivel járhat. Kicsit más a kockázata, ami miatt
sokkal üzembiztosabbra kell megcsinálni. Ez pedig eleve is nehezebb
ügy a kialakítás miatt - egy mechanikus elven működő bontókapcsolóhoz
képest, ugyebár... :-)
Best regards,
Andy
FuzArn <fuzarn at gmail.com> írta (2017. március 9. 8:16):
> Ez bonyolultabb az biztos, de azert nem űrtechnika még... nna majd kiderul egyszer talan :)
>
> A.
>
>> On 2017. Mar 9., at 8:07, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
>>
>> Na ja. Csak egy mikro ajtót nem nagy ügy üzembiztosra megcsinálni,
>> hogy ha nyitod, azonnal lekapcsoljon...
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> FuzArn <fuzarn at gmail.com> írta (2017. március 9. 7:54):
>>> Mikro ele is odaallsz, ha nyitva az ajtaja. :) Mivelhogy olyankor nem megy a magnetron.
>>>
>>> Kb 1us alatt le lehet kapcsolni az adast, ahogy nincs ott a vevo. Ezer modja van, reflektalt jel detektalasatol kezdve kulso szenzor stb.
>>>
>>> A.
>>>
>>>> On 2017. Mar 9., at 7:46, Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> wrote:
>>>>
>>>> Nem hiszem, hogy szívesen beállnál az antenna és az autó közé..
>>>> (de megvalósulna a "sültgalamb potyog az égből")
>>>> KI
>>>>
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> https://m.youtube.com/watch?v=RNqEyfVrEug
>>>>>
>>>>> 82% hatasfok, 34000W, 1975-ben, 1.5km
>>>>>
>>>>>
>>>>> Mit ossze tudtok rugozni olyan dolgon, ami mar 20 eve is elavult volt ;)
>>>>>
>>>>>
>>>>> A.
>>>>>
>>>>>> On 2017. Mar 8., at 15:23, elight <elight at gmail.hu> wrote:
>>>>>>
>>>>>> Engem csak az zavar,
>>>>>> hogy ha egy tekercstől elveszik a vasmagot, az leég. Ha marad benne,
>>>>>> akkor meg szór..
>>>>>> Szóval kell az a szabályzókör , hogy csak akkor adjon át energiát, ha
>>>>>> maximálisan jó a csatolás egyébként meg ne szórja egy szemernyit sem.
>>>>>> Ekkora energiáknál nem igazán jó a "likas fazék"..
>>>>>> Na jó ez még nem megoldhatatlan.
>>>>>> De igazán akkor a leghatékonyabb ha
>>>>>> eleve bele van kódolva a csatolási rendszerbe ez az automatizmus.. És
>>>>>> nem pedig külön kell még gondoskodni erről is.
>>>>>> Üdv István
>>>>>>
>>>>>> 2017-03-08 15:13 keltezéssel, jhidvegi írta:
>>>>>>> Xorn wrote:
>>>>>>>> A kerékben van egy sorozat tekercs, ami "légrés nélkül" pont passzol
>>>>>>>> az útba szerelt tekercsekhez, amik adják az energiát. És még csak
>>>>>>>> nem is mozog, ha elég rövid a töltőimpulzus. :-)
>>>>>>>
>>>>>>> Ezt elmondják, vagy csak gondolod?
>>>>>>>
>>>>>>> hjozsi
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list