[elektro] Villanyverda..
FuzArn
fuzarn at gmail.com
Thu Mar 9 07:54:53 CET 2017
Mikro ele is odaallsz, ha nyitva az ajtaja. :) Mivelhogy olyankor nem megy a magnetron.
Kb 1us alatt le lehet kapcsolni az adast, ahogy nincs ott a vevo. Ezer modja van, reflektalt jel detektalasatol kezdve kulso szenzor stb.
A.
> On 2017. Mar 9., at 7:46, Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> wrote:
>
> Nem hiszem, hogy szívesen beállnál az antenna és az autó közé..
> (de megvalósulna a "sültgalamb potyog az égből")
> KI
>
>
>>
>>
>> https://m.youtube.com/watch?v=RNqEyfVrEug
>>
>> 82% hatasfok, 34000W, 1975-ben, 1.5km
>>
>>
>> Mit ossze tudtok rugozni olyan dolgon, ami mar 20 eve is elavult volt ;)
>>
>>
>> A.
>>
>>> On 2017. Mar 8., at 15:23, elight <elight at gmail.hu> wrote:
>>>
>>> Engem csak az zavar,
>>> hogy ha egy tekercstől elveszik a vasmagot, az leég. Ha marad benne,
>>> akkor meg szór..
>>> Szóval kell az a szabályzókör , hogy csak akkor adjon át energiát, ha
>>> maximálisan jó a csatolás egyébként meg ne szórja egy szemernyit sem.
>>> Ekkora energiáknál nem igazán jó a "likas fazék"..
>>> Na jó ez még nem megoldhatatlan.
>>> De igazán akkor a leghatékonyabb ha
>>> eleve bele van kódolva a csatolási rendszerbe ez az automatizmus.. És
>>> nem pedig külön kell még gondoskodni erről is.
>>> Üdv István
>>>
>>> 2017-03-08 15:13 keltezéssel, jhidvegi írta:
>>>> Xorn wrote:
>>>>> A kerékben van egy sorozat tekercs, ami "légrés nélkül" pont passzol
>>>>> az útba szerelt tekercsekhez, amik adják az energiát. És még csak
>>>>> nem is mozog, ha elég rövid a töltőimpulzus. :-)
>>>>
>>>> Ezt elmondják, vagy csak gondolod?
>>>>
>>>> hjozsi
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list