[elektro] Villanyverda..

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Mar 9 06:25:09 CET 2017


Jól nézne ki az a 26 m-es antenna minden sarkon, ahogyan forog az
autók után, és szórja rájuk a fél MW-ot. Meg az autókon a 24 m2 (ha
jól értettem) vevőmodul is. Egy ekkora antennával már vitorlázni is
lehetne... :-)

Az a hatásfok % nem a kisugárzottból visszavett, hanem csak a vevő
oldal hatásfoka lehet inkább.

Best regards,
Andy

FuzArn <fuzarn at gmail.com> írta (2017. március 9. 0:38):
>
>
> https://m.youtube.com/watch?v=RNqEyfVrEug
>
> 82% hatasfok, 34000W, 1975-ben, 1.5km
>
>
> Mit ossze tudtok rugozni olyan dolgon, ami mar 20 eve is elavult volt ;)
>
>
> A.
>
>> On 2017. Mar 8., at 15:23, elight <elight at gmail.hu> wrote:
>>
>> Engem csak az zavar,
>> hogy ha egy tekercstől elveszik a vasmagot,
>> az leég. Ha marad benne, akkor meg szór..
>> Szóval kell az a szabályzókör  , hogy csak
>> akkor adjon át energiát, ha maximálisan jó a csatolás
>> egyébként meg ne szórja egy szemernyit sem.
>> Ekkora energiáknál nem igazán jó a "likas fazék"..
>> Na jó ez még nem megoldhatatlan.
>> De igazán akkor a leghatékonyabb ha
>> eleve bele van kódolva a csatolási rendszerbe
>> ez az automatizmus.. És nem pedig külön
>> kell még gondoskodni erről is.
>> Üdv István
>>
>> 2017-03-08 15:13 keltezéssel, jhidvegi írta:
>>> Xorn wrote:
>>>> A kerékben van egy sorozat tekercs, ami "légrés nélkül" pont passzol
>>>> az útba szerelt tekercsekhez, amik adják az energiát. És még csak nem
>>>> is mozog, ha elég rövid a töltőimpulzus. :-)
>>>
>>> Ezt elmondják, vagy csak gondolod?
>>>
>>> hjozsi
>>> -----------------------------------------
>>>         elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>         elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list