[elektro] Villanyverda..
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed Mar 8 15:49:03 CET 2017
Tutter, hogy csináltak.
Csak az én tippem az, hogy olyan eredmény jött ki, amit senki, még a
legnagyobb autós újságok sem mertek eddig publikálni...
Amit a gyakorlatból tudok, hogy a villany Smart egy összesen 15 km-es
(oda-vissza 2 x 7,5 km) úton városban gyakorlatilag nullára merült,
amikor télen, hidegben, sötétben világítani és fűteni is kellett neki
a menésen kívül. A katalógusadat 110 km...
Best regards,
Andy
Topybear <topybear at gmail.com> írta (2017. március 8. 15:41):
>
> Csináltak mindenféle teszteket, hogy meddig lehet eljutni trükközve, trükkök
> nélkül, a Totalcar-osok is játszottak komolyabb utakat, de nekem egy
> hiányzik nagyon: télen beülünk a reggeli -15-ben az autóba, koppra húzzuk a
> fűtést aztán lássuk, mit bír. Mert ez lenne az érdekes, látni kellene a szűk
> keresztmetszetet is! Nem csak a langymelegben, amikor ha épp ott maradsz az
> útszélén egy kicsi gyerekkel, akkor sincs nagy gáz, majd csak
> elvisz/elvontat valaki, kivárjátok. De -15-ben, fűtetlen kocsival ez már nem
> olyan kellemes. Csinált valamelyik újság/portál ilyen tesztet is?
>
> Topy
>
>
>
>
>> :-)
>>
>> 2017-03-08 15:34 keltezéssel, Topybear írta:
>>>
>>> On 2017. 03. 08. 15:31, Szima Gábor wrote:
>>>>
>>>>
>>>> On Wed, 8 Mar 2017, Xorn wrote:
>>>>
>>>>> A kerékben van egy sorozat tekercs, ami "légrés nélkül" pont passzol
>>>>> az útba szerelt tekercsekhez, amik adják az energiát. És még csak nem
>>>>> is mozog, ha elég rövid a töltőimpulzus. :-)
>>>>
>>>>
>>>> Sima galvanikus csatoláson is el lehetne gondolkodni. Az útban két sávon
>>>> futó fémezést keresné meg az autó áramszedője. Szoftveres bűvészkedéssel
>>>> még le is lehet úgy szakaszolni, hogy a gyalogot ne vejre agyon.
>>>>
>>>>
>>>> -Sygma
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> Most a villamost vagy a trolit próbáljuk meg feltalálni? :D
>>>
>>>
>>> Topy
>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list