[elektro] Menetes orsó
hobilobi at gmail.com
hobilobi at gmail.com
Wed Jul 19 21:56:11 CEST 2017
Egy szóval se mondtam, hogy a külső átmérőt kell használni erre a célra.
Érdemi válaszhoz több infóra van szükség.
István
2017.07.19. 19:33 keltezéssel, Skandar Graun írta:
> A mángorolt menetesszárak külső mérete eléggé szór, csapágyszintig nem
> lehet illeszteni.
> A 8-as menetes orsó magmérete 6,4 mm... azaz 7-es belső méretű csapágy kéne
> hozzá, ha nem akarsz magméret alá menni... nem egy gyakori méret, a 6-os
> inkább.
>
> De jó lenne tudni, mi a cél?
> Ha csak egy végálláskapcsolót akar mozgatni, akkor csapágy ráhúz,
> kétoldalról két alátét, hogy ne dörzsölje a porvédőt és kétoldalról anyával
> megfogni.
> Ha mozgatni akar, oda már jobban kell a futási pontosság és a
> kotyogásmentesítés.
> De nem tudjuk a méretet és a mozgási hosszt sem.
>
> 2017. július 19. 19:27 hobilobi at gmail.com írta, <hobilobi at gmail.com>:
>
>> 2017.07.19. 14:07 keltezéssel, Szondi írta:
>>
>>>
>>> 2017.07.19. 13:45 keltezéssel, Ekati Bt. írta:
>>>
>>>> Nem pont elektro bár a végén egy villanymotor van.
>>>> Szóval, ha veszek szálban menetes orsót, darabolás után milyen
>>>> módszerrel szokták csapágyazni.
>>>>
>>> A magátmérő alá történő esztergálással.
>>> A vékonyabb szárak ilyen szempontból gázosabbak, mert még ki kell
>>> alakítani valami hajtáshoz szükséges felületet is.
>>> (valamilyen kerék) 10-es orsónál is hamar elfogy az a 8 mm-es átmérő. :)
>>> Nálam a csapágy után enyhe kúp van, azon jól rögzíthető bármilyen hajtás,
>>> és a java szilárdság is megmarad.
>>>
>>> Üdv.:
>>> Anonymus
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> Egyáltalán nem törvényszerű, hogy magméret alá kell menni.
>> Semmi konkrétumot sem tudunk, így erre nem lehet egyértelműen ilyen
>> konkrét választ adni.
>>
>> István
>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list