[elektro] Elektromos fűtés
FuzArn
fuzarn at gmail.com
Sat Jul 15 20:38:20 CEST 2017
Jahh, audi is egy wartburg, csak mas rajta a jel :)
Es egyik sem Bentley.
Tehat vegyen mindenki toyotat....
A.
> On 2017. Jul 15., at 20:21, Kaczmarek Edvárd <edk-elektro at babakezek.hu> wrote:
>
> Jó nagy hülyeség is lenne háromszoros árat fizetni a parapet beltéris klímáért!
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
>> On July 15, 2017 3:32:49 PM GMT+02:00, "Gábor Auth" <auth.gabor at gmail.com> wrote:
>> Hi,
>>
>>> On Sat, Jul 15, 2017 at 3:19 PM FuzArn <fuzarn at gmail.com> wrote:
>>>
>>> Hokapacitas komforterzet addig segitsegul, mint kulcsszo pl.
>>>
>>
>> Azt ugye tudod, hogy a fan-coil beltéri és a split beltéri
>> technológiailag
>> ugyanaz?
>>
>>
>>> Meg a por termeszete. Vannak igenyeim, es heti porszivozas mellett
>> sem
>>> gyere be, hogy a kepembe fujja vmi a port.
>>
>>
>> A parapet klíma hatványozottan keringteti a port, mert ventilátoros
>> kényszer áramoltatással működik: a padló szintjén beszívja a levegőt és
>> felül kifújja függőlegesen felfelé, mint egy radiátor. Az oldalfali
>> beltéri
>> nem keringteti a port, mert a plafon környékén cirkulál a levegő, nem
>> keveri fel a port a padlónál.
>>
>> Most tervezett hoszivattyus futes legfontosabb szempontja a tokeletesen
>>> nulla hoingadozas. Anyagi (felesleges tulloves) es komfort szempontok
>> miatt.
>>
>>
>> A hőszivattyús fűtésnél a fűtővizet melegíti fel a hőszivattyú és a
>> felmelegített fűtővíz kering a csövekben, ami lehet párhuzamos, soros,
>> vegyes, teljesen mindegy... viszont hűtésre nem használható.
>>
>> A fan-coil esetén csillagpontosan ki kell építeni a csöveket és a
>> csövekben
>> R410A cirkulál, nem víz, viszont használható hűtésre is... biztos arra
>> gondolsz, amit javasoltál?
>>
>> Bye,
>> Auth Gábor
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list