[elektro] akku

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Wed Jan 4 21:34:37 CET 2017


Acs Gabor wrote:
> Komolyan?! És erre van valami magyarázat?

Az a gyanúm, hogy az autókban ma sincs áramkorlát a töltésnél. A generátor meg 
az aksi és a terhelés szabja meg, mennyi lesz az áram. Nem viselt el még egy 
rendszert, amiben ráadásul volt egy lepukkant aksi, talán még zárlat is volt 
benne.

Ha nekem kéne valakinek segítenem elindulni, először járó motor nélkül adnék 
akkudelejt, próbáljon indítózni. Ha nem megy, akkor még a kapcsolat fennáll, 
akkor elindítanám az én motoromat, minden lámpa meg efféle itt is, ott is legyen 
lekapcsolva, és várni kéne pár percet. Aztán az enyém megint kikapcs, és a két 
aksiról megint próbáljon indítani. Lehet, hogy ha járó motornál a másik 
indítózik, az annyira lehúzza a feszt, hogy az áramkorlát nélküli gererátorból 
túl nagy áram jön, amire a diódák nincsenek méretezve.

hjozsi 



More information about the Elektro mailing list