[elektro] akku
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Wed Jan 4 21:34:37 CET 2017
Acs Gabor wrote:
> Komolyan?! És erre van valami magyarázat?
Az a gyanúm, hogy az autókban ma sincs áramkorlát a töltésnél. A generátor meg
az aksi és a terhelés szabja meg, mennyi lesz az áram. Nem viselt el még egy
rendszert, amiben ráadásul volt egy lepukkant aksi, talán még zárlat is volt
benne.
Ha nekem kéne valakinek segítenem elindulni, először járó motor nélkül adnék
akkudelejt, próbáljon indítózni. Ha nem megy, akkor még a kapcsolat fennáll,
akkor elindítanám az én motoromat, minden lámpa meg efféle itt is, ott is legyen
lekapcsolva, és várni kéne pár percet. Aztán az enyém megint kikapcs, és a két
aksiról megint próbáljon indítani. Lehet, hogy ha járó motornál a másik
indítózik, az annyira lehúzza a feszt, hogy az áramkorlát nélküli gererátorból
túl nagy áram jön, amire a diódák nincsenek méretezve.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list