[elektro] akku - Bosch ME3.1
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed Jan 4 10:37:04 CET 2017
Hát ja... Kurvának lenni és szűznek is maradni nem megy egyszerre.
Best regards,
Andy
Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> írta (2017. január 4. 10:35):
> De egyébként kár ezen gumicsontoznunk, a jelenség sajnos létezik, tőlünk
> függetlenül.
>
> Csak annyit még hozzá, hogy az általad tisztelt (és ez nem baj!) Bosch már
> messze nem _az_ a Bosch, amelyik megalapozta a gyár hírnevét.
>
>
> Károly
>
> Kormos Imre wrote:
>>
>> Értem.. A Bosch is gyárt olcsón szart és drágán jót. A Marelli meg mondjuk
>> még drágábban még jobbat. A nemolcsó Alfa Rómeó meg mit választ? A
>> legolcsóbb szart.
>> Természetesen erről a Bosch tehet. Nem inkább az Alfa a szarrágó?
>> KI
>>
>>
>>
>>
>>> -----Original Message-----
>>> From: Elektro [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Karoly
>>> Kovacs
>>> Sent: Wednesday, January 04, 2017 10:25 AM
>>> To: elektro at tesla.hu
>>> Subject: Re: [elektro] akku - Bosch ME3.1
>>>
>>> Óóóó, ez már ki van találva régóta.
>>> A gyárak (és itt nem csak az autógyárakra gondolok) nem azzal kötnek
>>> beszállítói szerződéseket, ahonnan a legjobb árut kapják, hanem
>>> nyilvánvalóan azzal, aki a legolcsóbb ajánlatot adja.
>>> Jó példa (ha ismét az autókat vesszük) a francia autókba gyárilag épített
>>> vacak
>>> Blaupunkt rádiók. (Pedig ott van nekik a jó Alpine, meg Clarion. Igaz,
>>> néhány
>>> fr. autó sorozatba azért bekerültek ezek is.)
>>>
>>> Kormos Imre wrote:
>>>>
>>>> Ha a német szar, akkor az olasz miért nem sajátot használ?
>>>> KI
>>>>
>>>> ..
>>>>>
>>>>> Nem bosch akku, hanem bosch ecu :)
>>>>>
>>>>> Sz.rolasz :)
>>>>
>>>> ...
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list