[elektro] Elektromos buszok..
elight
elight at gmail.hu
Fri Feb 3 13:24:24 CET 2017
Na, szóval eredeti felvetésem
azért jórészben műszaki,
Azt nem értem
műszakilag, mi az ami egy mai gépjárműben
párás környezetben nem működhet?
Hiszen az olcsóbb autók is ma már
tele vannak elektronikával is.
És az újabbak megérzésem szerint
jószerivel nem szoktak unos-untalan
egy kis jégrádermedéstől vagy
párától megállni..
Még a régebbi autóimnál hasonló
csak akkor fordult elő,
ha csüdig behajtottam valami pocsolyóba
és valahol beázott a gyújtásrendszere.
A busz meg jóval magasabb
és a motorja is védettebb helyen szokott lenni.
Vagy rosszul gondolnám?
Üdv István
2017-02-03 13:15 keltezéssel, elight írta:
> Közlekedés?
> NAPI TÉMA !
>
> Ennyit tudok róla:
> http://propeller.hu/itthon/3264621-sorra-robbannak-le-bkv-elektromos-buszai
>
> Passz.
>
> De az előbb meg épprn a olimpiát csesztették..
> "
> A Corvinnál kigyulladt a metró, özönlenek az aláírók
>
> Egy normális hétköznapot se tudunk megrendezni, nem hogy egy rohadt
> olimpiát.
> "
>
> Mi lesz itt,
> ha esetleg ténylegesen is
> majd akkora tömeg várható..
>
>
> Üdv István
>
> 2017-02-03 12:52 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>> Az már nem latyak. És nincs köze a Várhoz. :)
>>
>> Károly
>>
>> zulu wrote:
>>> 2017-02-03 12:36 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>>> Heee? Hogy jön ide a latyak? Attól, hogy elektronyos, mi köze a
>>>> latyakhoz? Vagy túl nagy az indítási nyomaték és elpörög a kerék?
>>>> Akkor rossz az elektronika. Vagymi.
>>>
>>> Nem is a latyak lehet gond, hanem pl. -20 fokban az akksi hogy bírja
>>> a határterhelést.
>>>
>>> -zulu
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list