[elektro] KYMCO PEOPLE S 200i
istvanedamik at gmail.com
istvanedamik at gmail.com
Thu Oct 20 09:17:51 CEST 2016
Köszönöm a segítséget :)
> ja es meg valami a sisaktarto dobozarol nem kell levenni az ulest , anelkul
> , egyben kijon - es ne kend meg a zsanert , mert a surlodas rogziti
> nyitottan .
> bye
> dexter
> 2016. október 19. 0:11 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
>> nincs behuzotekercs , szabadonfuto van . az ules alatt jobb hatul van a
>> rele , az ragadt ossze .
>> siman cserelheto , de lehet hogy forrasztani kell a vezetekeket , mert
>> kicsit hosszura szoktak hagyni .
>> bye
>> dexter
>> 2016. október 18. 21:47 írta, <istvanedamik at gmail.com>:
>>> Köszönöm!
>>> A doksiban gyors átnézésre is más kivitelű az önindító mint az átlag
>>> gk.-ké. Az önindító szénkefés motorjára külön szerelt relé
>>> kapcsolja az áramot ha jól látom. Akkor lehet, hogy az szorul meg, vagy
>>> hegged össze az érintkezője alkalmanként. Úgy
>>> tűnik a burkolat leszedése után könnyű hozzáférni. Akkor majd azzal
>>> kezdem.
>>> Mégegyszer kösz!
>>> > Innen le tudod tölteni a Like 200i service manual-ját, lehet, hogy
>>> > nincs nagy különbség:
>>> > https://docs.google.com/file/d/0BxQrsfGitVuHazh0MVVQWXduUGc/edit
>>> > A 74. oldaltól van szó az indító szerkezetről.
>>> > Azért egészséges fenntartásokkal nézegesd, mert pl. a 76. oldalon
>>> > mutatja a vízszivattyút egy amúgy léghűtéses motornál :-) és találtam
>>> > már olyan meghúzási nyomatékot, amit 2 különböző értekkel ad meg
>>> > ugyanazon az oldalon és egy harmadikkal egy másikon...
>>> > Üdv,
>>> > Péter
>>> > <istvanedamik at gmail.com> írta (2016. október 18. 17:08):
>>> >> Sziasztok!
>>> >> Hőérzékelő gomba ügyben volt már szó a tárgybeli robogóról. Gond
>>> nélkül végigpöfögte a nyarat.
>>> >> A hideg meg esők miatt miatt már vagy 2 hete nem volt használatban,
>>> most hirtelen kellett volna, a gyenge akksi miatt
>>> >> többszöri önindítózás után indult be és sajnos úgy tűnik beragadt a
>>> bendix, vagy hasonló jelenség, mert
>>> >> a leállítás után is folyamatosan forgatja az önindítót a
>>> gyújtáskapcsoló állásától függetlenül. Szerencsére a gyenge akksi
>>> >> hamar megadta magát, így remélhetőleg az önindító tekercselése nem
>>> károsodott. Akkusarut levéve rátöltöttünk az akkura, sajnos ahogy
>>> >> visszaérintem a sarut, gyújtáskulcs nélkül is rögtön forgatja az
>>> önindító a motort. Érdeklődöm, hogy szerintetek is a bendix
>>> >> szorulhatott be feltételezve, hogy hasonló kivitel a gépkocsikéhoz?
>>> Másik kérdésem, merre keressem a motoron? (Még nem bontottam le a
>>> burkolatot)
>>> >> Szerelőhöz nem viszem, ezt a tanácsot köszönöm nem kérem :).
>>> >> Közben az akkutöltés után többszöri próbálgatás eredményeképp megszünt
>>> a folyamatos önindítózás. Ismét rendesen indít. Gondolom, akkor tényleg ez
>>> a tengelyen
>>> >> megszorulás lehetett a gond -visszacsúszott végül. Az ismétlődés
>>> veszélye miatt csak meg kellene néznem, megtisztítani, újrazsírozni azt
>>> >> a tengelyt. Tanácsokat ez ügyben továbbra is köszönettel fogadok :)
>>> >> Pista
>>> >> --
>>> >> Üdvözlettel,
>>> >> Istvanedamik mailto:istvanedamik at gmail.com
>>> >> -----------------------------------------
>>> >> elektro[-flame|-etc]
>>> > -----------------------------------------
>>> > elektro[-flame|-etc]
>>> --
>>> Üdvözlettel,
>>> Istvanedamik mailto:istvanedamik at gmail.com
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
--
Üdvözlettel,
Istvanedamik mailto:istvanedamik at gmail.com
More information about the Elektro
mailing list