[elektro] távkapcsoló, rádiós -> fűtés

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Fri Nov 18 07:59:25 CET 2016


letezett egy szabadonfuto trabanton, varnyun, barkaszon.
sokaig szemeztem vele, mert a pok valto primer tengelyen talaltam egy
hasitast ahova jol be lehetne szerelni.
sajnos a pok motor is tul eros ahhoz hogy gazdasagos legyen.

bye
dexter

On Nov 15, 2016 4:55 PM, "umnyo" <umnyo at freemail.hu> wrote:

> Meg lehet spórolsz egy pár litert, de kicsit előbb kell pl kuplungot
> cserélned ;-)
>
> Attila
>
> Xorn <toth.endre at gmail.com> írta:
> >Totalcar is azt találta ki anno, hogy a sebesség és a fogyasztás
> >közötti optimum városi sebességeknél az erőteljes 50-re gyorsítás,
> >majd motor nélkül 30-ig gurulás. Azért hozzátették, hogy a
> >gyakorlatban nehogy kipróbálja valaki... :-)
> >
> >Best regards,
> >Andy
> >
> >jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta (2016. november 15. 15:17):
> >> Acs Gabor wrote:
> >>>
> >>> ezt a problémát pár éve már tárgyaltuk, akkor az volt a számomra
> >>> legtetszetősebb válasz, hogy ha nappal ennyi fokra állítod, éjjel meg
> >>> annyira, a kettő átlaga biztos kevesebb lesz, mint ha végig a magason
> >>> lett volna.
> >>
> >>
> >> Pontosan. Ez adja a megtakarítást egy részét is.
> >> A másik rész (kazán esetén) talán az lehet, hogy felfűtéskor a kazán
> jobb
> >> hatásfokú, ha erősebben dolgozik, mintha csak épphogy, de ebben nem
> vagyok
> >> biztos.
> >>
> >>
> >> Autónál mindenestre igaz. Ha úgy közlekedek, hogy felhúzom az autót
> >> (sebesség legyen mondjuk 80), aztán hagyom kigurulni leállított
> motorral,
> >> mondjuk 50-nél lendülettel elindítani, megint fel 80-ra, az sokkal
> kevesebb
> >> benzinnel jár, mintha egyenletesen 65-tel menne a járgány.
> >>
> >> Hasonló hatású lehet egy hullámzó út. Emelkedőn helyzeti energia
> töltődik az
> >> autóba, a motor erősebben dolgozik, a lejtős részen meg motor kikapcs,
> és
> >> hadd guruljon.
> >>
> >>
> >> hjozsi
> >> -----------------------------------------
> >>          elektro[-flame|-etc]
> >
> >-----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
>
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list