[elektro] távkapcsoló, rádiós -> fűtés
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed Nov 16 08:49:44 CET 2016
A Diravi azért nem volt 100%-ban független. Ha elment a
hidraulikanyomás, volt benne mechanikus megoldás, nagy holtjátékkal,
nagy erőt igénylő módon, de arra elegendően, hogy ne szűnjön meg
teljesen a kormányzás. Azt se felejtsük el, hogy semmi elektronika nem
volt benne (eredetileg legalábbis), tisztán hidraulikus volt a cucc.
Azt meg elég régen elég megbízhatóra meg tudták/tudják csinálni.
Újabb verziók, amik nem hidraulikus, hanem tisztán
elektromos-elektronikus módon dolgoznak valóban 100%-ban mechanikus
kapcoslat nélkül, egyelőre csak koncept autókban vannak. Ill. az
Infinityben, ami árban közel azonos kategória, mint a repülőgépek. :-)
Best regards,
Andy
jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta (2016. november 16. 8:36):
> Xorn wrote:
>>
>> A legtöbbnek ma még van fizikai kapcsolata, de már kísérleteznek a
>> drive-by-wire rendszerekkel.
>
>
> Remélem, csak kísérleteznek. Tudsz valamit arról, hogy ha meghibásodik,
> akkor mi lesz a követendő stratégiájuk?
>
>
> hjozsi
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list