[elektro] KYMCO PEOPLE S 200i HŐGOMBA

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
Sat May 21 12:50:28 CEST 2016


Ha már be kell rúgni, én is szeretem megválogatni, mitől:)
pi


----- Original Message ----- 
From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Saturday, May 21, 2016 12:32 PM
Subject: Re: [elektro] KYMCO PEOPLE S 200i HŐGOMBA


> lehet hogy a gyujtas es a befecskendezesi idok az inditozashoz vannak
> szabva, ezert normalisan nem indithato berugassal. (amugy en is berugo
> fuggo vagyok)
> bye
> dexter
> On May 20, 2016 10:00 AM, "Péter Bozzay" <peterb.list at gmail.com> 
> wrote:
>
>> Hétvégén ha lábra áll újra, akkor majd megmérem melegen is. A
>> berúgónak megvan a helye, bele lehetne tenni. Sok képet látni a 
>> neten,
>> ahol az is van, így én se értem, hogy miért hagyták ki. Ha esetleg
>> találnál rá beszerzési forrást, az engem is érdekelne, egyszer
>> szívatott már meg az akku.
>>
>> Üdv,
>> Péter
>>
>>  <istvanedamik at gmail.com> írta (2016. május 20. 9:25):
>> > Szia!
>> >
>> > Persze, nem is kérem, hogy bontsd szét, inkább csak azért linkeltem 
>> > be a
>> képét,
>> > hátha másnak is ismerős :). Léghűtéses blokk 160 ccm.-es injektoros 
>> > 4
>> ütemű, csak
>> > önindítóval indítható, berúgója nincs is -ami meglepő.
>> >
>> > Pista
>> >
>> >> Szia,
>> >
>> >> Ez víz- vagy léghűtéses blokk? Én csak egy védőkupakot látok, nem
>> >> bontanám jobban szét, de a képen lévő nekem elég hosszúnak tűnik 
>> >> ahhoz
>> >> képest, amennyi helyet saccolok az enyémen.
>> >
>> >> Üdv,
>> >> Péter
>> >
>> >
>> >>  <istvanedamik at gmail.com> írta (2016. május 20. 8:54):
>> >>> Hi!
>> >
>> >>> Több mérettel:
>> >
>> >>> http://kepfeltoltes.hu/160520/t-home_ff_001-3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
>> >
>> >
>> >>> istvanedamik at gmail.com írta:
>> >
>> >>>> Szia,
>> >
>> >>>> Ha ez ugyanaz a léghűtés>
>> >>>> Helyileg kb. ott van ez is. Így néz ki (eredetileg lehet, hogy a
>> rácsatlakozó kábel is gyárilag rajta volt):
>> >
>> >>>>
>> http://kepfeltoltes.hu/160520/t-home_ff_001-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
>> >
>> >>>> Közben a kezembe kerűlt valamelyik ford szgk (Mondeo, Escort?). 
>> >>>> új
>> fízhőfokgombája, annak az elenállása:
>> >
>> >>>> kb. 18-20°C  : 35 KΩ
>> >
>> >>>> kb. 60 °C     : 10 KΩ
>> >
>> >>>> kb. 70-80°C  fok: 2,5 KΩ
>> >
>> >
>> >>>> Várom a hétvégi eredményed :). Előre is köszönöm a segítséged!!
>> >
>> >>>> Pista
>> >
>> >>> es blokk (vagy hasonló), mint a Like 200i-ben
>> >>>> és ez az a szenzor, ami a henger tetején, közvetlenül a 
>> >>>> szívócsonk
>> >>>> mellett van, akkor azon 18,5 kOhm-ot mértem kb 15 fokban. 
>> >>>> Melegen
>> >>>> várhatóan hétvégén tudom majd megmérni, ha kell.
>> >>>> A kábelén ilyen cimke van:
>> >>>> KYMCO
>> >>>> D403
>> >>>> 32106??KE3-9000 (a 6-os se 100%, a következő 1-2 karakternél 
>> >>>> pedig
>> >>>> lyukasra kopott a cimke)
>> >
>> >>>> Üdv,
>> >>>> Péter
>> >
>> >
>> >>>>  <istvanedamik at gmail.com> írta (2016. május 18. 18:15):
>> >>>>> Sziasztok!
>> >
>> >>>>> A fenti robogó 160 ccm-es változatának hibás a hőgombája. A két
>> kivezetésére rámérve szakadást mérek.
>> >>>>> Újonnan eddig csak nagyon drágán látok, használtat meg csak úgy
>> mernék venni, ha le tudnám ellenőrízni előtte.
>> >>>>> Sajnos eddig sehol nem találtam infot, hogy hány ohmot kellene
>> mérnem a két kivezetésén a megfelelő hőmérsékleteken?
>> >
>> >>>>> Pista
>> >
>> >>>>> --
>> >>>>>            mailto:istvanedamik at gmail.com
>> >>>>> -----------------------------------------
>> >>>>>           elektro[-flame|-etc]
>> >
>> >>>> -----------------------------------------
>> >>>>           elektro[-flame|-etc]
>> >
>> >
>> >
>> >>> --
>> >>> Üdvözlettel,
>> >>> Istvanedamik 
>> >>> mailto:istvanedamik at gmail.com
>> >>> -----------------------------------------
>> >>>           elektro[-flame|-etc]
>> >
>> >> -----------------------------------------
>> >>           elektro[-flame|-etc]
>> >
>> >
>> >
>> > --
>> > Üdvözlettel,
>> >  Istvanedamik 
>> > mailto:istvanedamik at gmail.com
>> > -----------------------------------------
>> >           elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc] 



More information about the Elektro mailing list