[elektro] servo elektronika..hogy?

Viktor Fuzesi fuzvik at gmail.com
Mon Mar 7 16:07:39 CET 2016


Egyebkent kaptam egy törött kihajtótengelyűt, csak kesobbi szeria, mas a
gyarto is,
de ugyanaz a beépítési hely.
Nah abban már rendes időzítő IC van, de a nyomateksokszorozás akkora,
hogy ez is kb lefoghatatlan kategoria. Az időzítés túl sokáig tartja rajta
a delejt és ez ilyen módon adta meg magát gondolom..

A két mechanikából lesz egy, meg kap egy 7806-ot a motor, vagy előtétet,
hogy ne tépje szét magát, amit mozgat bőven nem igenyel akkora nyomatekot
amit tudna.

Köszi mindenkinek!

Viktor

2016-03-07 15:58 GMT+01:00 Viktor Fuzesi <fuzvik at gmail.com>:

> ...??
> fuggetlenul attol, hogy hogy allt es miert es egyatalan, az allando magnes
> megszunt allando magnesnek lenni
> a motorban es total elkepzelhetőnek tartom, hogy a megszakitas hianya miatt
> kialakulo homerseklet es a forgoresz pozícioja nagyban kozrejatszott a
> dologban.
>
> De tokeltesen lenyegtelen a problema lenyeget tekintve.
>
> Viktor
>
> 2016-03-07 14:51 GMT+01:00 hobilobi at gmail.com <hobilobi at gmail.com>:
>
>> 2016.02.28. 8:23 keltezéssel, Viktor Fuzesi írta:
>> > Sziasztok,
>> >
>> > Nah, megneztem, ütköző van..szóval áramkorlat kell h legyen,mert eleg
>> > paraszt modon csavarja a dolgokat, csiga+3lassito mint mondtam.
>> >
>> > Egyebkent ebben konkretan lemagnesezodott a mágnesnek csúfolt gumigyűrű,
>> > lehet h a hőtől, v h epp ugy allt meg h ellentetesen polarizálta.
>> >
>> Jól néznénk ki, ha a megállás poziciójától függően lemágneseződhetne.
>> Akkor akár 1perc működés után is tönkremehetne ?
>>
>> István
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>
>
>


More information about the Elektro mailing list